Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Administracji i Finansów

EGZOTech Spółka z o.o.O firmie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

EGZOTech Spółka z o.o.

Romualda Traugutta 6h

Gliwice

Twój zakres obowiązków

  • Współpraca z biurem księgowym, kadrowym i instytucjami finansowymi

  • Obsługa i zarządzanie programami bankowości elektronicznej (transakcje bankowe, kontrola sald i operacji bankowych, windykacja)

  • Wprowadzanie, kontrola i weryfikacja otrzymywanych dokumentów kosztowych

  • Przygotowywanie i aktualizacja informacji zarządczych w tym: bieżąca i okresowa kontrola poziomu kosztów, sporządzanie zestawień i raportów, sporządzanie i aktualizacja prognoz finansowych (cash flow)

  • Obsługa i kontrola zgodności kasy gotówkowej, sporządzanie raportów kasowych

  • Wystawianie, kontrola, archiwizacja dokumentów sprzedażowych

  • Współpraca z wszystkimi działami firmy

  • Współpraca z biurem księgowym, kadrowym i instytucjami finansowymi

  • Obsługa i zarządzanie programami bankowości elektronicznej (transakcje bankowe, kontrola sald i operacji bankowych, windykacja)

  • Wprowadzanie, kontrola i weryfikacja otrzymywanych dokumentów kosztowych

  • Przygotowywanie i aktualizacja informacji zarządczych w tym: bieżąca i okresowa kontrola poziomu kosztów, sporządzanie zestawień i raportów, sporządzanie i aktualizacja prognoz finansowych (cash flow)

  • Obsługa i kontrola zgodności kasy gotówkowej, sporządzanie raportów kasowych

  • Wystawianie, kontrola, archiwizacja dokumentów sprzedażowych

  • Współpraca z wszystkimi działami firmy

  • Przygotowanie dokumentów finansowych spółki dla biura rachunkowego ( w tym koszty współfinansowane w ramach środków europejskich)

  • Kontrola i raportowanie z działalności operacyjnej (w tym do celów statystycznych)

  • Współpraca z menedżerami w zakresie podległego obszaru

  • Udział w zadaniach optymalizujących procesy administracyjne spółki

  • Obsługa bankowości elektronicznej w zakresie wprowadzania dokumentów do płatności,

  • Umiejętność pracy analitycznej, rozwiązywania problemów, planowania i organizacji pracy zgodnie z celami firmy

Nasze wymagania

  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, co najmniej w stopniu B2 (część rozmowy kwalifikacyjnej będzie w języku angielskim)

  • Podstawowa znajomość zagadnień administracyjnych (księgowość, kadry, prowadzenie spółki z o.o.)

  • Wykształcenie wyższe ( ekonomia, finanse, rachunkowość )

  • Świetna organizacja pracy i dokumentów

  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku ( minimum 3 lata)

  • Mile widziana znajomość podstawowych zasad księgowania i rozliczania projektów dofinansowanych z Unii Europejskiej

  • Mile widziane prawo jazdy kat. B

  • Jeżeli utożsamiasz się z wyżej wymienionymi atrybutami - to właśnie znaczy, że czekamy na Ciebie!

  • Chcemy Ci przedstawić nie tylko pracę - ale przyszłość. Razem z nami możesz zmieniać wizję fizjoterapii i rehabilitacji

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie (elastyczne godziny i metody zatrudnienia, w tym umowy o pracę, zlecenie, kontrakty i B2B)

  • Pozytywną atmosferę w ambitny i młodym zespole

  • Rozwój kompetencji w zależności od Twoich zainteresowań i ambicji (konkretne zagadnienia których opanowanie pozwoli Ci do przodu ścieżką kariery)

  • Możliwość rozwoju osobistego oraz zdobywania nowych doświadczeń

  • Szkolenia z zakresu systemów do zarządzania zadaniami, automatyzacji pracy, systemów zarządzania jakością

  • Rzeczywisty wpływ na zdrowie i życie innych ludzi – pomagaj z nami najbardziej potrzebującym!

  • Benefity

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

EGZOTech Spółka z o.o.

EGZOTech oficjalnie staje się najszybciej rozwijającą się firmą w Europie Środkowej w dziedzinie Healthcare & Life Sciences, drugą najszybciej rozwijającą się firmą w Polsce, piątą najszybciej rozwijającą się firmą w Europie Środkowej (spośród 18 krajów) w Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Firma w ciągu ostatnich czterech lat (2016-2019) osiągnęła 2932% wzrost przychodów. EGZOTech zdobył również specjalną nagrodę Impact Stars za wyraźny wymiar etyczny w sercu naszego modelu biznesowego.

Przewiń do profilu firmy