Specjalista ds. Administracji i Floty Samochodowej

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 05.04.2019
  • Ważna jeszcze 11 dni (do 05.05.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    OTIS to największy producent dźwigów, schodów i chodników ruchomych oraz systemów transportu pionowego na świecie. Nasza historia sięga 1853 roku, kiedy to Elisha Graves Otis zaprezentował pierwszy na świecie bezpieczny dźwig. Od ponad 160 lat z naszych urządzeń korzystają miliony osób. To dla naszych Klientów wciąż wyznaczamy standardy w branży, którą stworzyliśmy. Stawiamy na rozwój nowych technologii, nie zapominając o naszej tradycji i historii.

    Specjalista ds. Administracji i Floty Samochodowej
    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres obowiązków:

    • Administracja wynajmowanymi lokalami, nadzór nad ich stanem technicznym i usuwaniem usterek, dbanie o prawidłowe wyposażenie biura oraz koordynowanie związanych z tym prac,
    • Zarządzanie flotą samochodową (w tym zamawianie/zdawanie nowych samochodów, optymalizacja kosztów), dbanie o stosowanie polityki samochodowej, przygotowywanie budżetów oraz ich rozliczanie,
    • Zarządzanie flotą telekomunikacyjną (sieć stacjonarna, IT, mobilna),
    • Współpraca i zarządzanie relacjami z dostawcami General Procurement (np. dostawcy leasingu samochodów, drukarek, materiałów biurowych, wyposażenia biur, telekomunikacyjnych, wynajmu biur), organizacja przetargów oraz negocjowanie umów,
    • Procesowanie faktur kosztowych, weryfikacja zgodności faktur kosztowych z budżetami, właściwa alokacja koszów na centra kosztowe,
    • Aktywna współpraca z innymi działami w firmie celem optymalizacji rozwiązań procesowych oraz kosztów z obszaru odpowiedzialności łańcucha dostaw,
    • Wprowadzenie rozwiązań ekologicznych w obszarze administracji i floty samochodowej
    • Prowadzenie/aktualizacja rejestrów użytkowników mienia spółki,
    • Przygotowywanie raportów i analiz.

    Oczekujemy:

    • Doświadczenia zawodowego w obszarze administracji, zakupów i zarządzania flotą samochodową (min. 2 lata);
    • Wykształcenia wyższego,
    • Znajomości języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację i pracę w międzynarodowym środowisku,
    • Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office – Excel i Power Point
    • Otwartości w kontaktach z ludźmi, wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych, chęci aktywnego wspierania i rozwiązywania potrzeb klienta wewnętrznego,
    • Doświadczenia w prowadzeniu negocjacji i we współpracy z leasingodawcami,
    • Umiejętności pracy pod presją czasu oraz terminowego realizowania powierzonych zadań, zorientowania na cel, inicjatywy i proaktywnego podejścia do realizacji powierzonych zadań;
    • Samodzielności, dobrej organizacja pracy własnej, umiejętności nadawania priorytetów i zarządzania zadaniami,
    • Doświadczenia w tworzeniu polityk/procedur,
    • Czynnego prawa jazdy kat. B2.

    Oferujemy:

    • Pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku,
    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę za pośrednictwem agencji pracy,
    • Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia oraz kwalifikacji,
    • Pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, opieka medyczna, bony świąteczne, język angielski),
    • Niezbędne narzędzia pracy,
    • Samodzielne stanowisko pracy oraz szkolenia umożliwiające rozwój zawodowy oraz zdobywanie nowych umiejętności i podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
    • Możliwość rozwijania zainteresowań w działających w firmie zespołach interdyscyplinarnych.
    aplikuj