Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. administracji i inwestycji
Vorwerk Polska Sp. z o.o. Sp. K.O firmie
- Strzegomska 2/4, 53-611 Wrocław, PolskaWrocław, dolnośląskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Vorwerk Polska Sp. z o.o. Sp. K.
Strzegomska 2/4
Wrocław
Jesteśmy spółką sprzedażową, działającą w Grupie Vorwerk – międzynarodowej firmie, zajmującej się sprzedażą innowacyjnych produktów, o wysokiej jakości – m.in. urządzeń Thermomix® i systemu sprzątającego Kobold. Działalność firmy Vorwerk wiąże się z bogatą - 130 letnią historią. Vorwerk Polska działa od 1995 roku.
Specjalista ds. administracji i inwestycjiNumer ref.: miejsce pracy: Wrocław, centrala firmy
NASZE WYZWANIA DLA CIEBIE:
- realizacja inwestycji dla Vorwerk Polska: nowe biura regionalne i okręgowe, remonty istniejących biur;
- poszukiwania lokalizacji zapewniających możliwość realizacji firmowego standardu „Blue Print”, współpraca z agencjami nieruchomości;
- współpraca przy tworzeniu budżetu i harmonogramu inwestycji oraz negocjacje z wykonawcami;
- uczestniczenie w przygotowaniu aranżacji: specyfikacja oczekiwań, konsultacje, odbiór projektu;
- nadzór nad pracami wykonawczymi;
- dokumentowanie inwestycji i dbanie o właściwy obieg dokumentów;
- wspieranie aktywności zakupowych, współpraca z dostawcami sprzętów i usług;
- koordynacja prac z firmami podwykonawczymi, w tym organizacja odbiorów oraz rozliczanie projektów;
- planowanie oraz monitorowanie kosztów podległego obiektu;
- nadzorowanie spraw administracyjnych związanych z funkcjonowaniem obiektów spółki.
DOCENIAMY:
- wykształcenie wyższe;
- minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- duże zdolności organizacyjne;
- znajomość rynku nieruchomości;
- mile widziane doświadczenie w adaptacji lokali i aranżacji wnętrz;
- wysoką kulturę osobistą;
- umiejętności negocjacyjne;
- doświadczenie w zakresie wyceny inwestycji oraz harmonogramowania prac;
- zaangażowanie i samodzielność;
- zmysł estetyczny;
- bardzo dobrą znajomość języka angielskiego;
- prawo jazdy kat. B;
- znajomość pakietu Office.
OFERUJEMY:
- Umowa o pracę
Zatrudniamy w oparciu o umowę o pracę. - Elastyczne godziny pracy
Pracujemy w modelu hybrydowym. Dzień rozpoczynamy
między 7:00 a 10:00. - Atrakcyjne wynagrodzenie
Dbamy, aby oferować pracownikom atrakcyjne wynagrodzenie w stosunku
do innych ofert na rynku pracy. - Dbamy o zdrowie
Oferujemy prywatną opiekę
medyczną oraz ubezpieczenie grupowe. - Przyjazna atmosfera
Organizujemy spotkania oraz eventy firmowe – teraz także w formie online. Nie zapominamy również o imieninach naszych pracowników☺. - Uczestniczymy w wydarzeniach kulturalnych i sportowych
Każdy pracownik posiada kartę przedpłaconą, a zgromadzone na niej środki może przeznaczyć na wydatki związane ze sportem
i kulturą. - Uczymy się angielskiego
Raz w tygodniu uczestniczymy
w kursie językowym. - Wdrożenie
Przygotowujemy
do przyszłych zadań. - Narzędzia
Zapewnimy Ci niezbędne narzędzia do pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie "Aplikuj teraz" i wypełnienie kwestionariusza.
Ogłoszenie archiwalne