Oferta pracy

Specjalista ds. administracji i inwestycji

Vorwerk Polska Sp. z o.o. Sp. K.O firmie

Vorwerk Polska Sp. z o.o. Sp. K.

Strzegomska 2/4

Wrocław

Jesteśmy spółką sprzedażową, działającą w Grupie Vorwerk – międzynarodowej firmie, zajmującej się sprzedażą innowacyjnych produktów, o wysokiej jakości – m.in. urządzeń Thermomix® i systemu sprzątającego Kobold. Działalność firmy Vorwerk wiąże się z bogatą - 130 letnią historią. Vorwerk Polska działa od 1995 roku.
Specjalista ds. administracji i inwestycjiNumer ref.: miejsce pracy: Wrocław, centrala firmy

NASZE WYZWANIA DLA CIEBIE:

  • realizacja inwestycji dla Vorwerk Polska: nowe biura regionalne i okręgowe, remonty istniejących biur;
  • poszukiwania lokalizacji zapewniających możliwość realizacji firmowego standardu „Blue Print”, współpraca z agencjami nieruchomości;
  • współpraca przy tworzeniu budżetu i harmonogramu inwestycji oraz negocjacje z wykonawcami;
  • uczestniczenie w przygotowaniu aranżacji: specyfikacja oczekiwań, konsultacje, odbiór projektu;
  • nadzór nad pracami wykonawczymi;
  • dokumentowanie inwestycji i dbanie o właściwy obieg dokumentów;
  • wspieranie aktywności zakupowych, współpraca z dostawcami sprzętów i usług;
  • koordynacja prac z firmami podwykonawczymi, w tym organizacja odbiorów oraz rozliczanie projektów;
  • planowanie oraz monitorowanie kosztów podległego obiektu;
  • nadzorowanie spraw administracyjnych związanych z funkcjonowaniem obiektów spółki.

DOCENIAMY:

  • wykształcenie wyższe;
  • minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • duże zdolności organizacyjne;
  • znajomość rynku nieruchomości;
  • mile widziane doświadczenie w adaptacji lokali i aranżacji wnętrz;
  • wysoką kulturę osobistą;
  • umiejętności negocjacyjne;
  • doświadczenie w zakresie wyceny inwestycji oraz harmonogramowania prac;
  • zaangażowanie i samodzielność;
  • zmysł estetyczny;
  • bardzo dobrą znajomość języka angielskiego;
  • prawo jazdy kat. B;
  • znajomość pakietu Office.

 

OFERUJEMY:

  • Umowa o pracę
    Zatrudniamy w oparciu o umowę o pracę. 
  • Elastyczne godziny pracy
    Pracujemy w modelu hybrydowym. Dzień rozpoczynamy
    między 7:00 a 10:00.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 
    Dbamy, aby oferować pracownikom atrakcyjne wynagrodzenie w stosunku
    do innych ofert  na rynku pracy.
  • Dbamy o zdrowie 
    Oferujemy prywatną opiekę
    medyczną oraz ubezpieczenie grupowe.
  • Przyjazna atmosfera
    Organizujemy spotkania oraz eventy firmowe – teraz także w formie online. Nie zapominamy również o imieninach naszych pracowników☺.
  • Uczestniczymy w wydarzeniach kulturalnych i sportowych 
    Każdy pracownik posiada kartę przedpłaconą, a zgromadzone na niej środki może przeznaczyć na wydatki związane ze sportem
    i kulturą.
  • Uczymy się angielskiego
    Raz w tygodniu uczestniczymy
    w kursie językowym.
  • Wdrożenie 
    Przygotowujemy
    do przyszłych zadań.
  • Narzędzia
    Zapewnimy Ci niezbędne narzędzia do pracy.

 

Osoby zainteresowane prosimy o kliknięcie "Aplikuj teraz" i wypełnienie kwestionariusza.

Ogłoszenie archiwalne