Convert PL Sp. z o.o.

Specjalista ds. administracji i komunikacji wewnętrznej

Convert PL Sp. z o.o.O firmie

Convert PL Sp. z o.o.

Czachorowo 43

Gostyń

top
Specjalista ds. administracji i komunikacji wewnętrznej
Miejsce pracy: Gostyń

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Obsługa Recepcji i centrali telefonicznej.
  • Bieżące prace biurowe.
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie oraz ich archiwizacja.
  • Współpraca z dostawcami usług zewnętrznych, urzędami oraz pozostałymi komórkami organizacyjnymi Spółki.
  • Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej w tym newslettera organizacyjnego.
  • Bieżąca obsługa spraw administracyjnych i zakupów związanych z funkcjonowaniem biura.
  • Koordynacja i obsługa spotkań, szkoleń oraz innych inicjatyw na rzecz pracowników.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia min. średniego.
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym; język niemiecki będzie dodatkowym atutem.
  • Znajomości MS Office.
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i zaangażowania w codzienne obowiązki.
  • Umiejętności pracy w zespole, otwartości i komunikatywności.
  • Wysokiej kultury osobistej.

Oferujemy:

  • Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Wsparcie w rozwoju zawodowym w postaci specjalistycznych szkoleń i kursów.
  • Pracę w stałych godzinach 8-16.
  • Możliwość wykorzystywania języków obcych: angielskiego i niemieckiego.
  • Ciepłą i przyjazną atmosferę pracy.
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w tym pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, drużyna biegowa, ZFŚS, imprezy okolicznościowe i eventy firmowe).
Przyjazne środowisko pracy
Wysoki standard bezpieczeństwa pracy
Rozwój zawodowy w strukturach firmy
Samodzielność
w działaniu
Udział
w wolontariacie na rzecz lokalnej społeczności
Atrakcyjne wynagrodzenie
i system premiowy
Bogaty pakiet socjalny
Nagrody jubileuszowe oraz program poleceń
Prywatna opieka medyczna
Rozwój zawodowy i zdobywanie uprawnień

CV prosimy kierować na adres:

Convert PL Sp. z o.o.
Czachorowo 43, 63-800 Gostyń

lub za pomocą przycisku Aplikuj.
 
Sprawdź nas na Facebooku
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r."
Specjalista ds. administracji i komunikacji wewnętrznej

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Obsługa Recepcji i centrali telefonicznej.
  • Bieżące prace biurowe.
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie oraz ich archiwizacja.
  • Współpraca z dostawcami usług zewnętrznych, urzędami oraz pozostałymi komórkami organizacyjnymi Spółki.
  • Zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji wewnętrznej w tym newslettera organizacyjnego.
  • Bieżąca obsługa spraw administracyjnych i zakupów związanych z funkcjonowaniem biura.
  • Koordynacja i obsługa spotkań, szkoleń oraz innych inicjatyw na rzecz pracowników.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia min. średniego.
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym; język niemiecki będzie dodatkowym atutem.
  • Znajomości MS Office.
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i zaangażowania w codzienne obowiązki.
  • Umiejętności pracy w zespole, otwartości i komunikatywności.
  • Wysokiej kultury osobistej.

Oferujemy:

  • Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej organizacji. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Wsparcie w rozwoju zawodowym w postaci specjalistycznych szkoleń i kursów.
  • Pracę w stałych godzinach 8-16.
  • Możliwość wykorzystywania języków obcych: angielskiego i niemieckiego.
  • Ciepłą i przyjazną atmosferę pracy.
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w tym pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, drużyna biegowa, ZFŚS, imprezy okolicznościowe i eventy firmowe).
Przyjazne środowisko pracy
Wysoki standard bezpieczeństwa pracy
Rozwój zawodowy w strukturach firmy
Samodzielność
w działaniu
Udział
w wolontariacie na rzecz lokalnej społeczności
Atrakcyjne wynagrodzenie
i system premiowy
Bogaty pakiet socjalny
Nagrody jubileuszowe oraz program poleceń
Prywatna opieka medyczna
Rozwój zawodowy i zdobywanie uprawnień

CV prosimy kierować na adres:

Convert PL Sp. z o.o.
Czachorowo 43, 63-800 Gostyń

lub za pomocą przycisku Aplikuj.
 
Sprawdź nas na Facebooku
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r."

Ogłoszenie archiwalne