Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Remondis Sp. z o.o.

Specjalista ds. administracji i obsługi klienta

Remondis Sp. z o.o.O firmie

  • Hutnicza 42, Pruszcz Gdański

  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Remondis Sp. z o.o.

REMONDIS jest jednym z największych przedsiębiorstw działających w branżach recyklingu, usług 

i gospodarki wodnej na świecie. W około 800 naszych oddziałach na 4 kontynentach pracuje
ponad 30.000 pracowników na rzecz 30 milionów obywateli i tysięcy przedsiębiorstw.
REMONDIS jest obecny w Polsce od 1992 roku. Mamy oddziały w 47 miastach na terenie całego kraju i świadczymy kompleksowe usługi w zakresie transportu, przetwarzania, odzysku i recyklingu odpadów oraz z zakresu oczyszczania dróg i ulic, a także gospodarki wodno-ściekowej.

Świadczymy usługi najwyższej jakości, bo liczy się dla nas przyszłość.

Specjalista ds. administracji i obsługi klienta

Miejsce pracy: Gdynia, Pruszcz Gdański

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
  • Opracowanie ofert, projektów oraz bieżące utrzymywanie relacji z Klientami.
  • Koordynowanie bieżących projektów i spraw związanych ze współpracą z Klientami.
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów.
  • Wprowadzanie danych i sporządzanie raportów w systemie.
  • Zarządzanie obiegiem dokumentacji, korespondencji i przesyłek w firmie.
  • Sporządzanie harmonogramów czasu pracy oraz miesięcznych raportów czasu pracy.
  • Przygotowywanie okresowych statystyk, raportów i zestawień na potrzeby Zarządu.

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe.
  • Nastawienie na realizację celów i wytrwałość w działaniu.
  • Wysoka komunikatywność i zdolność nawiązywania kontaktów.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
  • Doświadczenie w branży gospodarka odpadami mile widziane.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę w Spółce o stabilnej pozycji na rynku.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w ramach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania lub bezpośrednio w siedzibie Oddziału:

Remondis Sp. z o.o.

ul. Hutnicza 42, Gdynia

Kontakt: +48 509 705 343


REMONDIS jest jednym z największych przedsiębiorstw działających w branżach recyklingu, usług 

i gospodarki wodnej na świecie. W około 800 naszych oddziałach na 4 kontynentach pracuje
ponad 30.000 pracowników na rzecz 30 milionów obywateli i tysięcy przedsiębiorstw.
REMONDIS jest obecny w Polsce od 1992 roku. Mamy oddziały w 47 miastach na terenie całego kraju i świadczymy kompleksowe usługi w zakresie transportu, przetwarzania, odzysku i recyklingu odpadów oraz z zakresu oczyszczania dróg i ulic, a także gospodarki wodno-ściekowej.

Świadczymy usługi najwyższej jakości, bo liczy się dla nas przyszłość.

Specjalista ds. administracji i obsługi klienta

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
  • Opracowanie ofert, projektów oraz bieżące utrzymywanie relacji z Klientami.
  • Koordynowanie bieżących projektów i spraw związanych ze współpracą z Klientami.
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów.
  • Wprowadzanie danych i sporządzanie raportów w systemie.
  • Zarządzanie obiegiem dokumentacji, korespondencji i przesyłek w firmie.
  • Sporządzanie harmonogramów czasu pracy oraz miesięcznych raportów czasu pracy.
  • Przygotowywanie okresowych statystyk, raportów i zestawień na potrzeby Zarządu.

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe.
  • Nastawienie na realizację celów i wytrwałość w działaniu.
  • Wysoka komunikatywność i zdolność nawiązywania kontaktów.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
  • Doświadczenie w branży gospodarka odpadami mile widziane.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę w Spółce o stabilnej pozycji na rynku.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w ramach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania lub bezpośrednio w siedzibie Oddziału:

Remondis Sp. z o.o.

ul. Hutnicza 42, Gdynia

Kontakt: +48 509 705 343

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy