Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. administracji i obsługi sekretariatu

TELEMEDYCYNA POLSKA S.A.O firmie

  • Ligocka 103
    Katowice, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

TELEMEDYCYNA POLSKA S.A.

Ligocka 103

Katowice

Telemedycyna Polska S.A. od ponad 15 lat aktywnie uczestniczy w tworzeniu innowacyjnych usług medycznych. Zapewniamy wysokiej jakości opiekę medyczną dla pacjentów oraz profesjonalne wsparcie dla pracowników służby zdrowia. Działalność spółki skupia się przede wszystkim na usługach zdalnego monitoringu i diagnostyki kardiologicznej oraz skoordynowanej opiece nad seniorem.

Specjalista ds. administracji i obsługi sekretariatu

Do Twoich zadań będzie należało:

  • telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów,
  • przygotowywanie oraz korekta dokumentacji firmowej: pism, analiz, raportów i zestawień,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • archiwizowanie dokumentów,
  • prowadzenie kalendarza spotkań oraz obsługa spotkań,
  • monitorowaniem kalendarza atrakcyjnych wydarzeń w branży,
  • prowadzenie kalendarza zarządu,
  • organizacja i dostawa zakupów,
  • dbanie o estetykę pomieszczeń biura,
  • współpraca z innymi działami firmy,
  • bieżąca pomoc w Dziale Obsługi Klienta /Pacjenta/.

Od osoby zatrudnionej w naszym zespole wymagamy:

  • empatii, motywacji do pracy i pozytywnego nastawienia do ludzi,
  • dokładności, samodzielności oraz bardzo dobrej organizacji pracy,
  • umiejętności nawiązywania relacji z pracownikami i klientami,
  • dobrej dykcji,
  • praktycznej znajomości pakietu MS Office,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z obsługą klienta w placówce medycznej lub na stanowisku pracownika sekretariatu/recepcji,
  • mile widziane zainteresowanie nowymi technologiami i rynkiem medycznym.

Oferujmy:

  • ciekawą pracę w firmie o stabilnej, ugruntowanej pozycji na rynku,
  • współpracę w zespole nastawionym na rozwój,
  •  brak rutyny i zdobywanie unikalnego doświadczenia zawodowego,
  • elastyczną formę zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie lub umowę B2B,
  • narzędzia do pracy: komputer, telefon,
  • benefity w postaci zniżek na usługi własne,
  • premie uzależnione od wyników.

Ogłoszenie archiwalne