Oferta pracy

Specjalista ds. Administracji i Planowania

Bureau Veritas Polska

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Planowanie i uzgadnianie audytów w Centrum Obsługi Dużych Międzynarodowych Kontraktów;

  • Sprawdzanie, kompletowanie i wstępny przegląd pod względem formalnym dokumentacji poaudytowej;

  • Aktualizowanie danych Klientów i kontraktów w obowiązujących bazach danych;

  • Nadzór nad dokumentacją podległych kontraktów;

  • Nadzór nad procesem podejmowania decyzji certyfikacyjnej w ramach podległych kontraktów oraz opracowywanie certyfikatów na podstawie decyzji certyfikacyjnej;

  • Nadzór na terminową, (zgodną z wymaganiami akredytacyjnymi), realizacją wizyt kontrolnych oraz recertyfikacji.

Nasze wymagania

  • Płynna znajomość języka angielskiego (B2/C1), ponieważ pracujemy w międzynarodowym środowisku;

  • Nie musisz posiadać doświadczenia zawodowego, wystarczy nam pozytywne nastawienie i chęć do pracy - reszty Cię nauczymy;

  • Elastyczne podejście do realizacji zadań, w dynamicznie zmieniającym się środowisku, bo nasza praca wymaga szybkich decyzji;

  • W realizacji zadań z pewnością pomogą Ci systematyczność, dokładność i rzetelność;

  • Wesprzemy Cię w każdym momencie, ale doskonała organizacja pracy własnej musi być po Twojej stronie;

  • Zadania polegają na pracy z danymi, więc z pewnością pomoże Ci dobra znajomość obsługi MS Office;

  • Twoje wykształcenie – będzie idealnie, jeśli ukończone studia masz już za sobą ale równie dobrze możesz być w trakcie nauki;

  • Jeśli masz doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pracy administracyjnej – TO SUPER, ale i bez tego damy radę 😊

Mile widziane

  • Masz doświadczenie na podobnym stanowisku, w pracy administracyjnej związanej z koordynacją;

  • Masz lub zdobywasz wykształcenie techniczne;

  • Znasz język niemiecki, umożliwiający swobodną komunikację - będziemy mogli zaangażować Cię w ciekawe projekty!

To oferujemy

  • Pełne wsparcie i wdrożenie;

  • Pracę w bardzo dobrej firmie, która jest odpowiedzialnym pracodawcą;

  • Ciekawe wyzwania zawodowe i stałą możliwość podnoszenia kwalifikacji w branży TIC;

  • Doskonały start zawodowy – jeśli to Twoja pierwsza praca;

  • Poza świetną atmosferą mamy również inne benefity (karta sportowa/lunchowa/kinowa), dofinansowanie do języków oraz szkolenia.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

Bureau Veritas Polska

Założona w 1828 roku Grupa BUREAU VERITAS jest międzynarodowym liderem specjalizującym się w zarządzaniu jakością, bezpieczeństwem i ochroną środowiska oraz usługach inżynierii przemysłowej i budowlanej. Grupa, działająca w 140 krajach i zatrudniająca ponad 77 000 pracowników, aktywnie uczestniczy w tworzeniu standardów jakości na świecie.

Kluczowe wartości Bureau Veritas to integralność i etyka, bezstronność, walidacja, niezależność, orientacja na klienta oraz bezpieczeństwo w pracy.

Bureau Veritas jest uznane i akredytowane przez większość krajowych i międzynarodowych organizacji.

https://www.bureauveritas.pl

Przewiń do profilu firmy

Jeśli przeszło Ci przez myśl, że to praca nie dla Ciebie, bo jesteś spoza naszej branży – niepotrzebnie się martwisz! W codziennej pracy będzie towarzyszył Ci zespół otwartych ludzi, którzy pomogą Ci się wdrożyć!

Może nie wszystko jest dla Ciebie jasne? Rozwiejemy Twoje wątpliwości! Dokładnie opowiemy o stanowisku i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, związane z pracą w Bureau Veritas Polska.

Brzmi interesująco, a podejmowanie nowych wyzwań to Twój żywioł? Świetnie! Zapraszamy do aplikowania!