Oferta pracy

Specjalista ds. administracji i reklamacji

CHORTEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

CHORTEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Generała Franciszka Kleeberga 8

Białystok

Grupa Chorten to sklepy z polskim  kapitałem. 
Założona w 2009 r., obecnie posiada ponad 2000 placówek partnerskich oraz sklepy własne. Głównym obszarem działania są województwa
 podlaskie, lubelskie, mazowieckie, warmińsko-mazurskie, 
świętokrzyskie, pomorskie, łódzkie, kujawsko-pomorskie.

Specjalista ds. administracji i reklamacji

Opis stanowiska:

  • Wykonywanie prac administracyjno-biurowych / obsługa administracyjna firmy i naszego zespołu,
  • Wsparcie działu w bieżących działaniach i projektach,
  • Reprezentacja firmy w ramach pierwszego kontaktu oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • Obsługę korespondencji mailowej,
  • Wprowadzanie danych do systemu (weryfikacja i nadzór),
  • Dbałość o sprawny i terminowy obieg dokumentów,
  • Współpracę z innymi działami Firmy.

Oczekujemy:

  • Doświadczenia zawodowego na takim samym lub podobnym stanowisku,
  • Wykształcenia wyższego,
  • Łatwości w formułowaniu wypowiedzi pisemnych,
  • Znajomości obsługi komputera w stopniu umożliwiającym szybkie realizowanie zadań objętych zakresem obowiązków: pakiet Microsoft Office (zwłaszcza Microsoft Excel)
  • Odpowiedzialności, sumienności, rzetelności, dyspozycyjności,
  • Samodzielności,
  • Bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności planowania oraz ustalania priorytetów,
  • Otwartości w nawiązywaniu kontaktów.

Oferujemy:

  • pracę w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju,
  • pracę pełną wyzwań,
  • współpracę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • prywatne ubezpieczenie medyczne

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy