Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. administracji i rozliczeń

Codemy S.A.

Codemy S.A.

plac Powstańców Śląskich 13

Krzyki

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Koordynowanie i realizacja wszystkich zadań związanych z prowadzeniem i organizacją biura

  • Ścisła współpraca z księgowością: przygotowywanie umów, faktur i innych dokumentów finansowo-księgowych oraz przygotowywanie danych kadrowo-płacowych

  • Dokonywanie rozliczeń dla pracowników i dostawców firmy

  • Zarządzanie firmową dokumentacją, głównie pracowniczą i rozliczeniową

  • Współpraca z innymi działami firmy, przyjmowanie zgłoszeń od pracowników

  • Nadzór nad obiegiem korespondencji

  • Organizacja eventów firmowych

  • Kontrola i zamawianie artykułów biurowych, spożywczych oraz usług dla biura

  • Budowanie pozytywnej atmosfery :)

Nasze wymagania

  • Minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku związanym z administracją biurową, księgowością lub kadrami

  • Dobra znajomość MS Office lub Google Docs (głównie Word, Excel)

  • Min. podstawowa wiedza na temat rozliczeń księgowych oraz kadrowych

  • Komunikatywność, umiejętności budowania pozytywnych relacji

  • Dokładność, skrupulatność, odpowiedzialność

  • Wielozadaniowość, umiejętność ustalania priorytetów

  • Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne

  • Inicjatywa w działaniu oraz pozytywne nastawienie

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. podstawowym

To oferujemy

  • Umowę o pracę na zastępstwo (firma szybko się rozwija, po okresie zastępstwa istnieje szansa na kontynuację współpracy)

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia

  • Udział w budowaniu młodej firmy, która zmienia edukację

  • Wpływ na sposób realizacji zadań związany z samodzielnością

  • Wsparcie we wdrożeniu się w sprawy firmowe

  • Pracę w miłej atmosferze

  • Wyjazdy i spotkania integracyjne

  • Luźny dress code

Codemy S.A.

Jesteśmy szybko rozwijającą się szkołą programowania on-line. Pomagamy od podstaw

wejść w świat programowania i wspieramy naszych kursantów w poszukiwaniach pracy.

Więcej o nas dowiesz się ze strony https://kodilla.com

Szukamy osoby na stanowisko Specjalisty ds. administracji i rozliczeń do pracy na

zastępstwo w naszym biurze przy we Wrocławiu. Osoba na tym stanowisku będzie

zajmować administracją i organizacją pracy biura, codzienną współpracą z księgowością

(wsparciem w zakresie kadrowo-płacowym) oraz koordynacją obiegu wewnętrznych

dokumentów księgowych, bankowych i kadrowych. Firma szybko się rozwija, po okresie

zastępstwa istnieje zatem szansa na kontynuację współpracy.

W ramach organizacji automatyzujemy wiele najmniej przyjemnych zadań do

wykonania.

Lubimy pracować mądrze, a nie ciężko.

Przewiń do profilu firmy