Ta oferta pracy jest nieaktualna od 55 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. administracji i rozliczeń

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 29.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy szybko rozwijającą się szkołą programowania on-line. Pomagamy od podstaw wejść w świat programowania i wspieramy naszych kursantów w poszukiwaniach pracy. Więcej o nas dowiesz się ze strony https://kodilla.com
     

    Szukamy osoby na stanowisko Specjalisty ds. administracji i rozliczeń do pracy w naszym biurze przy ul. Racławickiej 13 we Wrocławiu. Osoba na tym stanowisku będzie zajmować administracją i organizacją pracy biura, codzienną współpracą z księgowością (wsparciem w zakresie kadrowo-płacowym) oraz koordynacją obiegu wewnętrznych dokumentów księgowych, bankowych i kadrowych.

    Specjalista ds. administracji i rozliczeń
    Miejsce pracy: Wrocław

    Zakres obowiązków:

    • Koordynowanie i realizacja wszystkich zadań związanych z prowadzeniem i organizacją biura
    • Ścisła współpraca z księgowością: przygotowywanie umów, faktur i innych dokumentów finansowo-księgowych oraz przygotowywanie danych kadrowo-płacowych
    • Dokonywanie rozliczeń dla pracowników i dostawców firmy
    • Zarządzanie firmową dokumentacją, głównie pracowniczą i rozliczeniową
    • Współpraca z innymi działami firmy, przyjmowanie zgłoszeń od pracowników
    • Nadzór nad obiegiem korespondencji
    • Organizacja eventów firmowych
    • Kontrola i zamawianie artykułów biurowych, spożywczych oraz usług dla biura
    • Budowanie pozytywnej atmosfery :)

    Oczekiwania:

    • Minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku związanym z administracją biurową, księgowością lub kadrami
    • Bardzo dobra znajomość MS Office lub Google Docs (głównie Word, Excel)
    • Min. podstawowa wiedza na temat rozliczeń księgowych oraz kadrowych
    • Komunikatywność, umiejętności budowania pozytywnych relacji
    • Dokładność, skrupulatność, odpowiedzialność
    • Wielozadaniowość, umiejętność ustalania priorytetów
    • Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne
    • Inicjatywa w działaniu oraz pozytywne nastawienie
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. podstawowym

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
    • Udział w budowaniu młodej firmy, która zmienia edukację
    • Wpływ na sposób realizacji zadań związany z samodzielnością
    • Wsparcie we wdrożeniu się w sprawy firmowe
    • Pracę w miłej atmosferze
    • Wyjazdy i spotkania integracyjne
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie moich danych osobowych przez Codemy S.A., z siedzibą przy ul. Racławicka 13, 53-149 Wrocław w celu realizacji tego i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r.). Oświadczam, że zostałam/zostałem powiadomiona/powiadomiony o tym, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne, jak również o tym, że przysługuje mi prawo do cofnięcia niniejszej zgody w każdym czasie, przy czym cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest równoznaczne z rezygnacją z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych realizowanych przez Codemy S.A.