Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Administracji i Wsparcia IT

"UNEXT" sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Opieka nad infrastrukturą IT (komputery, centrala telefoniczna, routery, konta mailowe, instalacje oprogramowania)

  • Zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych

  • Zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych

  • Prowadzenie projektów IT

  • Rozbudowa i konfiguracja sprzętu informatycznego oraz teleinformatycznego

  • Udział w procesie diagnozowania, ewidencji i wydania sprzętu

  • Szukanie jak najlepszych i najszybszych rozwiązań sytuacji problemowych

  • Instalowanie, konfigurowanie oraz aktualizowanie oprogramowania systemowego i użytkowego na komputerach, urządzeniach peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne)

  • Podłączanie urządzeń do sieci LAN

  • Diagnozowanie i naprawa sprzętu komputerowego i drukującego

  • Wspieranie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym

  • Prowadzenie dokumentacji technicznej

Nasze wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, najchętniej w międzynarodowej korporacji i/lub dużej organizacji liczącej powyżej 50 pracowników

  • Praktyczna znajomość usługi Active Directory

  • Wyższe wykształcenie z zakresu informatyki bądź pokrewne

  • Znajomość systemów MS Windows (7/8/10) w zakresie instalacji, konfiguracji, użytkowania

  • Znajomość aplikacji pakietu MS Office w zakresie instalacji, konfiguracji, użytkowania

  • Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i utrzymaniem sieci LAN/WAN i Wi-Fi oraz oprogramowania VPN

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację

  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami wewnętrznymi

  • Dyspozycyjność i dobra organizacja pracy własnej

  • Doświadczenie w pracy zdalnej z użytkownikiem końcowym

  • Mile widziane doświadczenie w branży ubezpieczeniowej

To oferujemy

  • Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się firmie branży ubezpieczeniowej

  • Możliwość poszerzania swoich kwalifikacji i rozwoju osobistego

  • Przyjazną atmosferę pracy i niezbędne narzędzia

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Jeśli chcesz mieć wpływ i kształtować rynek ubezpieczeń, to miejsce jest dla Ciebie.

Dołącz do zespołu lidera nowoczesnych ubezpieczeń, który rozpoczyna działalność w Polsce.