Specjalista ds. administracji i zarządzania majątkiem

PGNiG Technologie Spółka AkcyjnaO firmie

PGNiG Technologie Spółka Akcyjna

Naftowa 8

Krosno

PGNIG Technologie S.A. w Krośnie poszukuje pracownika na stanowisko

Specjalista ds. administracji i zarządzania majątkiem 

Numer ref.: miejsce pracy Krosno

OPIS STANOWISKA:

  • zarządzanie nieruchomościami Spółki i zapewnienie ich efektywnego zagospodarowania,
  • prowadzenie ewidencji nieruchomości i spraw prawnych nieruchomości,
  • nadzór i koordynacja utrzymania należytego stanu technicznego obiektów, w tym budynków, hal produkcyjnych,
  • prowadzenie oraz nadzór nad dokumentacją techniczną obiektów Spółki,
  • nadzór i koordynacja planowania i organizacji przeglądów, konserwacji, remontów, napraw instalacji oraz budynków,
  • nadzorowanie i koordynowanie zadań związanych z gospodarką nieruchomościami i innymi obiektami kubaturowymi w zakresie nabywania i zbywania praw,
  • przygotowywanie i wprowadzanie zmian do umów dot. dzierżawy oraz najmu majątku spółki,
  • prowadzenie kompleksowej obsługi wynajmu pomieszczeń i nieruchomości Spółki, w tym współpraca z najemcami, firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi dotyczące nieruchomości Spółki,
  • prowadzenie analiz i wprowadzanie optymalizacji kosztów i przychodów wynikających z wykorzystania obiektów i infrastruktury Spółki;
  • inicjowanie dodatkowych rozwiązań w zakresie obszaru majątku,
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi przedsiębiorstwa.
  • czynny udział w procesie tworzenia krótkoterminowych i długoterminowych Planów Inwestycji
    i Remontów.
  • prowadzenie projektów oraz czynny udział w pracach zespołów zadaniowych dla zadań realizowanych w obszarze dotyczącym zarządzania majątkiem Spółki.

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie techniczne,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku związane z procesami administrowania i zarządzania infrastrukturą,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętności negocjacyjne,
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole,
  • Prawo jazdy kat. B
  • znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami, prawa budowlanego i prawa energetycznego, wiedzę techniczną oraz projektową,
  • mile widziane znajomość programu do wspomagania inżynierskiego  AutoCad, bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office (w szczególności EXCEL),
  • mile widziane posiadanie uprawnień SEP Dozór i Eksploatacja.

OFERUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • Interesującą i pełną wyzwań pracę,
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, doświadczenia i zaangażowania.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (listu motywacyjnego i CV oraz dokumentów, potwierdzających spełnienie wyspecyfikowanych wymagań) klikając w przycisk aplikowania.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy