Ta oferta pracy jest nieaktualna od 8 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Administracji Klientów Biznesowych

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2018-11-06

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Jako platforma e-commerce Groupon inspiruje użytkowników do odwiedzania ciekawych miejsc w okolicy, podróży oraz odkrywania nowych sposobów spędzania czasu, oferując przy tym bogaty wybór produktów. Firma zapewnia swoim partnerom narzędzia i wsparcie, pomagając im rozwijać działalność i zarządzać nią.


    W ciągu siedmiu lat obecności w Polsce Groupon przeszedł drogę od firmy, w której pracowało mniej niż dziesięć osób, mieszczących się w jednym pokoju, do lidera lokalnego handlu, dającego ponad 1000 ludziom szansę rozwoju ich umiejętności i kompetencji w przyjaznym środowisku. Uważamy, ze wspaniałą firmę mogą stworzyć tylko wspaniali ludzie.

    Specjalista ds. Administracji Klientów Biznesowych 
    Miejsce pracy: Warszawa

    Specjalista ds. Administracji Klientów Biznesowych będzie odpowiedzialny za procesy związane z obsługą partnerów, połączone z konfigurowaniem narzędzi rezerwacyjnych (Booking Tool) dla różnych deali GRP w regionie EMEA i ANZ, a także z zadaniami administracyjnymi, które wspierałyby inne scentralizowane zespoły.

     

    Główna odpowiedzialność:

     

    obsługa codziennych scentralizowanych procesów konfigurowania narzędzi rezerwacyjnych (Booking Tool) dla krajów FR / ES / IT / UK / PL / ANZ (Austalia i Nowa Zelandia) 

     

    Zadania wykonywane w razie potrzeby:

    • Obsługa zadań administracyjnych i wspierających
    • procesowanie zwrotów dokonanych przy użyciu SRT,
    • procesowanie zwrotów produktów o niewielkiem wartości pieniężnej,
    • procesowanie zwrotów produktów GGG, - masowa aktualizacja zapytań FL przy użyciu edytowalnego macro,
    • wspieranie zespołu RT w rozwiązywaniu eskalowanych zapytań klientów,
    • zmiana statusu/szczegółów zamówień w Commerce Interface,
    • aktywny udział w trwającym projekcie centralizowania procesów RT/MS,
    • Zapewnienie, że zadania są wykonywane szybko i efektywnie, w określonym czasie - Analizowanie danych, tworzenie raportów
    • Wspieranie innych zespołów przez wykonywanie zadanń zleconych ad hoc/doraźnie zgłaszania zmian usprawnianie procesy i możliwości ich automatyzacji
    • Zapewnienie osiągnięcia celów zespołowych

    Wymagania: 

    • Język angielski na poziomie B2 min. 
    • Uważność na detale - Wielozadaniowość i dokładność 
    • Zdolność analitycznego myślenia  
    • Znajomość pakietu MS Office (przede wszystkim programu Exce) 
    • Znajomość dodatkowych narzędzi takich jak: Google Docs, Zendesk, Commerce Interface, Optimus będzie dodatkowym plusem 
    Miesięczne premie (MBO)
    Zniżki na Groupony
    Porządny chillout zone
    System poleceń pracowników
    Pakiety szkoleniowe
    Darmowe owoce i warzywa
    Imprezy firmowe
    Prywatna opieka medyczna
    Karta MultiSport
    Darmowe napoje
    Darmowe śniadanie

    Wyślij CV i dołącz do naszego zespołu jeszcze dziś!