Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Specjalista ds. administracji
Indigo NailsO firmie
- Żeligowskiego 3/5, 90-752 Łódź, PolskaŁódź, łódzkie
- Ogłoszenie wygasło 25 dni temu
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Indigo Nails
Żeligowskiego 3/5
Łódź
Indigo to polska marka kosmetyczna, która w przeciągu kilku lat szturmem podbiła polski rynek oraz stała się popularna w Europie, Australii oraz Afryce Południowej.
Jeśli chcesz się rozwijać w międzynarodowym środowisku, Indigo będzie idealnym miejscem dla Ciebie.
Nasze Know How, zgrany zespół ekspertów oraz współpraca z najlepszymi specjalistami sprawiły, że wciąż osiągamy kolejne szczyty, zdobywamy medale na branżowych mistrzostwach, a także nagrody w prestiżowych konkursach beauty.
W związku z dynamicznym rozwojem marki poszukujemy specjalistów o silnych kompetencjach zawodowych, gotowych do wdrażania nieszablonowych projektów.
Jeśli lubisz wyzwania, chcesz się rozwijać zawodowo, a praca jest Twoją pasją - dołącz do naszego zespołu.
Specjalista ds. administracji
Zakres obowiązków:
- Gromadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z wytycznymi księgowości,
- Rozliczanie zleceniobiorców, kompletowanie dokumentacji,
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy, kart urlopowych, ewidencjonowanie nieobecności pracowników,
- Prowadzenie rejestrów szkoleń BHP oraz badań lekarskich - współpraca z służbą BHP, przygotowanie skierowań na badania lekarskie,
- Rozliczanie delegacji oraz kilometrówek pracowników,
- Udzielanie pracownikom informacji dotyczących zatrudnienia i wynagrodzenia,
- Prowadzenie kasy firmy, tworzenie raportów kasowych,
- Współpraca z urzędem pracy,
- Koordynacja poczty wychodzącej z firmy,
- Obsługa pracowniczych benefitów pozapłacowych oraz firmowych kart paliwowych.
Wymagania:
- Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku lub w dziale księgowości/HR,
- Wykształcenie średnie lub wyższe,
- Wiedza z zakresu prawa pracy,
- Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office,
- Dyskretność, skrupulatność, dokładność, odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność i odporność na stres,
- Mile widziana znajomość programu Comarch ERP Optima (kadry).
Oferujemy
- Umowę o pracę,
- Pełny etat oraz terminowe wynagrodzenia,
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z ugruntowaną pozycją na rynku,
- Ubezpieczenie grupowe,
- Zniżki na firmowe produkty,
- Benefity pozapłacowe (karta FitProfit),
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Pracę w centrum Łodzi.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli w zależności od tego czy zgłoszenie ma być rozpatrywane:
1) na potrzeby danej rekrutacji:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez INDIGO NAILS sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Łodzi dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))
2) na potrzeby danej i przyszłych rekrutacji:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez INDIGO NAILS sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Łodzi dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))
Ogłoszenie archiwalne