Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Administracji

Otto Bock Polska Sp. z o.o.

  • Łódź

    Łódź, łódzkie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie flotą samochodową w pełnym zakresie;

  • Obsługa umów leasingowych;

  • Koordynowanie umów i współpraca z dostawcami usług, mediów dla firmy;

  • Zarządzanie budynkami w pełnym zakresie (remonty, naprawy, inwestycje);

  • Nadzór nad dokumentacją archiwalną;

  • Zarządzanie usługami teleinformatycznymi;

  • Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń majątkowych, samochodowych i innych;

  • Nadzór nad umowami Spółki;

  • Gospodarka odpadami i ochrona środowiska ( w tym sprawozdawczość dla podmiotów zewnętrznych);

  • Współpraca z zewnętrzną firmą sprzątającą;

  • Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem biura, w tym nadzór nad sprzętem biurowym;

  • Wsparcie recepcji/sekretariatu biura z możliwością zastępstw;

  • Koordynacja spraw BHP.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe;

  • Biegła znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego;

  • 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;

  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, sumienność, dokładność i odpowiedzialność;

  • Samodzielność w działaniu, wielozadaniowość i umiejętność ustalania priorytetów;

  • Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office;

  • Prawo jazdy kat. B;

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;

  • Gotowość do wyjazdów służbowych.

To oferujemy

  • Pracę w uznanej niemieckiej firmie ortopedycznej z tradycjami będącej liderem na rynku międzynarodowym w segmencie protetyki kończyn;

  • Interesujące stanowisko w prężnie rozwijającym się Dziale Finansów i Administracji;

  • Stabilne warunki zatrudnienia - pełen etat w oparciu o umowę o pracę;

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz przejrzysty system premiowy;

  • Przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów i ich merytoryczne wsparcie;

  • Rozwój zawodowy poprzez możliwość udziału w szkoleniach zewnętrznych;

  • Opiekę medyczną LUXMED.

Benefity

  • prywatna opieka medyczna

Otto Bock Polska Sp. z o.o.

Ottobock to nowoczesna firma medyczna z tradycjami odnosząca sukcesy od 100 lat na rynku światowym. Działalność firmy skoncentrowana jest na ludzkich potrzebach. Oferując najwyższej jakości sprzęt ortopedyczno-rehabilitacyjny, w tym protezy kończyn, wózki inwalidzkie, stabilizatory stawów, czy też sprzęt dziecięcy Ottobock dąży do poprawy jakości życia wielu osób, a także zapewnienia im mobilności oraz niezależności.

Przewiń do profilu firmy