Oferta pracy

Specjalista ds. administracji personalnej (j. niemiecki)

TUV Rheinland GroupO firmie

TUV Rheinland Group

Chorzowska 146

Katowice

TÜV Rheinland jest globalnym, niezależnym liderem w zakresie certyfikacji wyrobów, technologii, systemów zarządzania i personelu. Historia Firmy obejmuje ponad 145 lat. Na chwilę obecną koncern zatrudnia ponad 20000 pracowników na całym świecie, działając w 59 krajach.
 
Firma TÜV Rheinland Polska jest obecna na polskim rynku już od przeszło 20 lat. W roku 2018 rozpoczął się nowy rozdział w jej historii: w Katowicach powstało Europejskie Centrum Usług Wspólnych TÜV Rheinland. W TÜV Rheinland SSC dążymy do doskonałości we wszystkim, czego się podejmujemy. Jesteśmy pasjonatami i kochamy to, co robimy. Dołącz do młodego i dynamicznie rozwijającego się zespołu profesjonalistów. Dołącz do firmy z tradycjami, solidnymi zasadami, odwagą i wizją na przyszłość! Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. administracji personalnej (j. niemiecki)
Nr referencyjny: SAPN//20
Miejsce pracy: ul. Chorzowska 146, Katowice Silesia Business Park

Jako członek naszego nowego zespołu w Katowicach będziesz blisko współpracować z zespołem administracji personalnej zlokalizowanym w Niemczech. Do Twoich najważniejszych obowiązków będzie należało wsparcie realizacji różnego rodzaju procesów administracyjnych. Weźmiesz również udział w przenoszeniu wybranych procesów z Niemiec i w tworzeniu nowego zespołu w biurze w Katowicach.

JAKICH ZADAŃ MOŻESZ OCZEKIWAĆ?

  • Prowadzenie administracji personalnej i dokumentacji pracowniczej (np. tworzenie umów, wystawianie zaświadczeń oraz świadectw pracy, administracja danymi osobowymi pracowników)
  • Przygotowywanie raportów i statystyk, jak również rozwiązywanie kwestii kontraktowych mających wpływ na wysokość wynagrodzeń
  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów
  • Kontakt z lokalnymi ekspertami w zakresie niestandardowych zapytań zgłaszanych przez pracowników
  • Dokumentowanie i śledzenie wszystkich zapytań oraz spraw dotyczących pracowników
  • Tworzenie dokumentacji procesowej
  • Aktywny udział w doskonaleniu procesów HR mający na celu poprawę jakości i efektywności świadczonych usług  

CZEGO OCZEKUJEMY?

  • Minimum rocznego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, angielskiego i polskiego (co najmniej B2)
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjnych i komunikacyjnych
  • Dbałości o szczegóły, zdolności do pracy w zespole i zorientowania na klienta
  • Proaktywności i ukierunkowania na doskonalenie procesów
  • Znajomość niemieckiego prawa pracy i doświadczenie zawodowe w zakresie SAP Success Factors będzie dodatkowym atutem

CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?

  • Możliwość współtworzenia nowego zespołu w Katowicach
  • Szkolenia wstępne przygotowujące do nowych obowiązków
  • Codzienny kontakt z językami obcymi
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Międzynarodowe i przyjazne środowisko pracy
  • Praca w nowoczesnym biurze w centrum Katowic

Jeżeli chcesz wziąć udział w rekrutacji i dołączyć do naszego zespołu,
to prześlij swoje CV za pomocą przycisku APLIKUJ. Czekamy na Ciebie!

Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy