Adecco Poland Sp. z o.o.

Specjalista ds. administracji personalnej

Adecco Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Rzeszów, podkarpackie

  • Ważna jeszcze 20 dni
    15 Marzec 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
Grupa Adecco jest zdobywcą drugiego miejsca w światowym rankingu Great Place to Work – razem tworzymy wspaniałe miejsce pracy!
Grupa Adecco w Polsce, światowy lider usług HR, posiadający ponad 5700 oddziałów na całym świecie, w tym 60 w Polsce, zatrudniający 500 pracowników, do swojego zespołu poszukuje:

Specjalista ds. administracji personalnej

Miejsce pracy: Rzeszów
Nr ref.: ADMIN/2020/RZS/02

Do Twoich zadań będzie należeć w szczególności:

 

  • Obsługa kadrowo - płacowa pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców (sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, archiwizowanie dokumentacji, rozliczanie czasu pracy)
  • Sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami
  • Rozliczanie podróży krajowych i zagranicznych

Bądź na TAK jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie na stanowisku administracyjnym,
  • Bardzo dobrze znasz prawo pracy i zagadnienia z zakresu kadr, znajomość systemów kadrowo-płacowych)
  • Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office
  • Odznaczasz się wysoką motywacją do pracy i samodzielnością w działaniu
  • Jesteś komunikatywny i bardzo dobrze organizujesz swój czas pracy
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B

Czego z nami doświadczysz:

  • Ciekawej i samodzielnej pracy w międzynarodowych strukturach firmy
  • Możliwości stałego podnoszenia zawodowych kwalifikacji
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia- umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny, prywatna opieka medyczna, karta multisport lub ok system, pakiet bezpłatnych szkoleń
  • Pracy od poniedziałku do piątku!
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364

Zatrudnimy osobę na stanowisko:

Specjalista ds. administracji personalnej

Numer ref.: ADMIN/2020/RZS/02

Do Twoich zadań będzie należeć w szczególności:

 

  • Obsługa kadrowo - płacowa pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców (sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, archiwizowanie dokumentacji, rozliczanie czasu pracy)
  • Sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami
  • Rozliczanie podróży krajowych i zagranicznych

Bądź na TAK jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie na stanowisku administracyjnym,
  • Bardzo dobrze znasz prawo pracy i zagadnienia z zakresu kadr, znajomość systemów kadrowo-płacowych)
  • Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office
  • Odznaczasz się wysoką motywacją do pracy i samodzielnością w działaniu
  • Jesteś komunikatywny i bardzo dobrze organizujesz swój czas pracy
  • Posiadasz prawo jazdy kat. B

Czego z nami doświadczysz:

  • Ciekawej i samodzielnej pracy w międzynarodowych strukturach firmy
  • Możliwości stałego podnoszenia zawodowych kwalifikacji
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia- umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny, prywatna opieka medyczna, karta multisport lub ok system, pakiet bezpłatnych szkoleń
  • Pracy od poniedziałku do piątku!
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne