Oferta pracy

Specjalista ds. Administracji Personalnej / Księgowa(y)

EMPIK Spółka AkcyjnaO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Empik to przestrzeń, w której pasja napędza ludzi i innowacje. Tworzymy ją wspólnie, wykorzystując doświadczenia, wiedzę oraz wyjątkowe charaktery i zainteresowania każdego z na. Dzięki temu zmieniliśmy się w jedną z największych marek omnichannel, co roku inspirując 90 milionów Klientów w rozwijaniu i odnajdywaniu Ich pasji.

Specjalista ds. Administracji Personalnej / Księgowa(y)

W Empiku będziesz odpowiedzialny za:

  • Kompleksową obsługę umów o współpracę poprzez: przygotowanie dokumentacji, ewidencję danych w systemie, księgowanie faktur kosztowych oraz tworzenie rezerw i księgowanie wyciągów bankowych;
  • Administrowanie aplikacjami HR;
  • Doradztwo i wsparcie dla współpracowników w zakresie zagadnień personalnych;

Pasujesz do nas, jeśli:

  • Masz co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Posiadasz dyplom z wykształceniem wyższym (preferowane kierunki humanistyczne lub ekonomiczny);
  • Masz doświadczenie w obsłudze umów o współpracę;
  • Znasz język angielski na poziomie średnio zaawansowanym;
  • Znasz zastosowania przepisów bądź zasad: rachunkowości i podatku VAT, kodeksu pracy, prawa ubezpieczeń społecznych, prawa podatkowego, prawa cywilnego;
  • Znasz zagadnienia z zakresu księgowości i administracji personalnej;
  • Doskonale organizujesz swój czas pracy oraz potrafisz koordynować wiele zadań;
  • Masz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne;
  • Jesteś sumienny/a, rzetelny/a i dokładny/a;
  • Umiesz pracować w zespole i pod presją czasu;
  • Wiesz co to system kadrowo-płacowy Teta Constellation i Teta HRM, Oracle – jeśli jednak nie wiesz, to dowiesz się u Nas :)

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy