Oferta pracy

Specjalista ds. Administracji Personalnej

Yves Rocher Polska Sp. z o.o.

  • Chmielna 71, Wola, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Yves Rocher Polska Sp. z o.o.

Chmielna 71

Wola

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Budowanie i utrzymywanie współpracy z firmą outsourcingową kadrowo -płacową

  • Doradztwo w zakresie prawa pracy

  • Wystawianie skierowań na badania wstępne/okresowe/kontrolne oraz przygotowywanie umów i aneksów

  • Współpraca z dostawcami usług zewnętrznych

  • Obsługa benefitów pracowniczych

  • Przygotowywanie raportów na potrzeby grupy

  • Przygotowywanie danych do listy płac, naliczenie premii, sprawdzenie naliczonych przez dostawcę list płac.

  • Dbanie o sprawny przepływ dokumentów oraz ich archiwizacja

  • Współpraca z innymi działami organizacji, szczególnie bliska z działem księgowości

  • Przygotowywanie organizacji do audytów oraz kontroli

  • Nadzorowanie pracy stażysty

Nasze wymagania

  • Minimum 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

  • Znajomość Prawa Pracy, Ubezpieczeń Społecznych oraz Prawa Podatkowego

  • Biegła znajomość pakietu Office, szczególnie MS Excel

  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego

  • Umiejętność analitycznego myślenia

  • Łatwość przyswajania nowych systemów oraz chęć poznawania nowinek technicznych (staramy się ułatwiać sobie pracę korzystając z dostępnych technologii)

  • Proaktywność, dokładność i samodzielność w działaniu

Mile widziane

  • Doświadczenie w firmie z branży retail lub powiązanych

  • Doświadczenie we współpracy z dostawcą usług kadrowo-płacowym

To oferujemy

  • Nowoczesne i zielone biuro w centrum Warszawy

  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej

  • Kreatywne i otwarte na innowacje środowisko pracy

  • Wspólne świętowanie dużych i małych sukcesów

  • Pracę w przyjaznym i pozytywnie nastawionym zespole

  • Ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną

  • Comiesięczne doładowanie na platformie Mybenefit

  • Comiesięczne dofinansowanie do posiłków

  • Zniżkę na nasze kosmetyki

  • Udział w licznych akcjach CSRowych, 20% celów każdego pracownika stanowią cele związane z działaniami CSR

  • I najważniejsze - atmosferę Zaufania, Odpowiedzialności, Współpracy i Uznania

  • Zapraszamy do aplikowania!

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • opieka stomatologiczna

  • program emerytalny

  • firmowa biblioteka

  • kawa / herbata

  • bony żywieniowe

  • wyprawka dla dziecka

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Yves Rocher Polska Sp. z o.o.

W sercu francuskiej Bretanii, w miejscowości La Gacilly, przeniknięty pasją do świata roślin Yves Rocher stworzył markę, która już ponad 50 lat pielęgnuje kobiecą urodę na całym świecie.

Unikatowy model biznesowy oparty na kontrolowaniu procesów, zaczynając od uprawy roślin poprzez produkcję i własną dystrybucję, gwarantuje najwyższą jakość produktów z jednoczesnym poszanowaniem przyrody. Wszystkie nasze produkty pochodzą z organicznych upraw, wykorzystujemy surowce wtórne do produkcji opakowań i sadzimy drzewa dla przyszłych pokoleń.

Jako firma Yves Rocher cenimy piękno i chcemy się nim dzielić. Właśnie dlatego naszym hasłem przewodnim jest: Act Beautiful. Jeżeli chcesz przyczynić się do tego, żeby ten świat był lepszy, dołącz do nas!

Przewiń do profilu firmy