EMPIK Spółka Akcyjna

Specjalista ds. administracji personalnej

EMPIK Spółka AkcyjnaO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 12 dni
    6 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
Specjalista ds. administracji personalnej
Miejsce pracy: Warszawa

Empik to firma, która inspiruje Klientów do rozwijania swoich pasji, a jej Pracowników niesie pozytywna energia i wzajemna życzliwość. Dołączając do naszego zespołu będziesz pracować w otoczeniu ciekawych i inspirujących produktów.

Będziesz odpowiedzialny za: 

  • Obsługę procesów związanych ze stosunkiem pracy;
  • Współpracę z firmą outsourcingową w zakresie kadrowo-płacowym;
  • Współadministrowanie dokumentacją personalną;
  • Obsługę pracowniczych planów kapitałowych;
  • Zarządzanie aspektami czasu pracy;
  • Prowadzenie spraw dotyczących benefitów pozapłacowych;
  • Doradztwo i wsparcie dla pracowników w zakresie zagadnień personalnych;
  • Uczestnictwo w projektach w zakresie optymalizacji procesów kadrowych i płacowych;
  • Uczestnictwo w przygotowywaniu polityk i regulaminów związanych z kwestiami kadrowo-płacowymi;
Korzyści dla Ciebie:

Pasujesz do Nas jeśli: 

  • Masz przynajmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Posiadasz wykształcenie min. średnie (preferowane kierunki humanistyczne lub związane z HR);
  • Masz praktyczne doświadczenie i znasz przepisy związane z prawem pracy, ubezpieczeniem społecznym oraz prawem podatkowym i cywilnym;
  • Masz doświadczenie w zakresie rozliczania równoważnego czasu pracy;
  • Masz doświadczenie w obsłudze programów emerytalnych (mile widziane);
  • Znasz systemy kadrowo-płacowe (mile widziane: Teta Constellation i Teta HRM);
  • Doskonale organizujesz swój czas pracy oraz potrafisz koordynować wiele zadań;
  • Jesteś sumienny, rzetelny i dokładny;
  • Umiesz pracować w zespole i pod presją czasu;
  • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie średniozaawansowanym (mile widziane).

Empik to firma, która inspiruje Klientów do rozwijania swoich pasji, a jej Pracowników niesie pozytywna energia i wzajemna życzliwość. Dołączając do naszego zespołu będziesz pracować w otoczeniu ciekawych i inspirujących produktów.

Specjalista ds. administracji personalnej

Będziesz odpowiedzialny za: 

  • Obsługę procesów związanych ze stosunkiem pracy;
  • Współpracę z firmą outsourcingową w zakresie kadrowo-płacowym;
  • Współadministrowanie dokumentacją personalną;
  • Obsługę pracowniczych planów kapitałowych;
  • Zarządzanie aspektami czasu pracy;
  • Prowadzenie spraw dotyczących benefitów pozapłacowych;
  • Doradztwo i wsparcie dla pracowników w zakresie zagadnień personalnych;
  • Uczestnictwo w projektach w zakresie optymalizacji procesów kadrowych i płacowych;
  • Uczestnictwo w przygotowywaniu polityk i regulaminów związanych z kwestiami kadrowo-płacowymi;

Pasujesz do Nas jeśli: 

  • Masz przynajmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Posiadasz wykształcenie min. średnie (preferowane kierunki humanistyczne lub związane z HR);
  • Masz praktyczne doświadczenie i znasz przepisy związane z prawem pracy, ubezpieczeniem społecznym oraz prawem podatkowym i cywilnym;
  • Masz doświadczenie w zakresie rozliczania równoważnego czasu pracy;
  • Masz doświadczenie w obsłudze programów emerytalnych (mile widziane);
  • Znasz systemy kadrowo-płacowe (mile widziane: Teta Constellation i Teta HRM);
  • Doskonale organizujesz swój czas pracy oraz potrafisz koordynować wiele zadań;
  • Jesteś sumienny, rzetelny i dokładny;
  • Umiesz pracować w zespole i pod presją czasu;
  • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie średniozaawansowanym (mile widziane).

Ogłoszenie archiwalne