Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Administracji

ZAKOLOVERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

6 0008 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa sekretariatu (pierwszy kontakt ze wszystkimi interesariuszami, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie, obsługa wysyłek, etc.),

  • Wsparcie obsługi księgowej (opisywanie FV, skanowanie i wprowadzanie do systemu, tworzenie raportów, wprowadzanie przelewów etc.),

  • Sprawy pracownicze (archiwizacja, dokumenty wymagane przez PIP, zarządzanie urlopami, delegacjami etc.).

Nasze wymagania

  • Wyższe wykształcenie,

  • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (asystentka, sekretarka, specjalista ds. administracji),

  • Szybka, wydajna praca na komputerze (Word,Excel,PowerPoint) oraz znajomość środowiska google docs,

  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i duża samodzielność,

  • Prawo jazdy kategorii B.

Mile widziane

  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze programów księgowych np. Saldeo (nie wymagane - zakładamy przeszkolenie) oraz monday.com,

  • Mile widziana biegła znajomość języka angielskiego (B2 +, optymalnie C1).

To oferujemy

  • Pracę fulltime 9.00-17.00 do poniedziałku do piątku (nie jest konieczna dyspozycyjność na dłuższe Wyjazdy aczkolwiek czasami jedziemy wszyscy do Zakopanego),

  • Wynagrodzenie w granicach 6000-8000 PLN net b2b lub proporcjonalnie umowa o pracę (przy założeniu fulltime),

  • Pracę przy dynamicznie rosnącym i ambitnym projekcie,

  • Przyjazną atmosferę, daleką od korporacyjnych standardów.

Kogo szukamy?

Poszukujemy osoby, która będzie dobrym duchem firmy, lubi przerzucać papierki i jest trochę taką osobą, która żadnej pracy się nie boi. Planujemy pracę na lata - stabilną, w ciekawym i inspirującym projekcie.

Jak wygląda rekrutacja?

Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się bezpośrednio i umówimy na spotkanie. W naszym imieniu rekrutację będzie prowadził Dyrektor ds. Finansów. U nas decyzję podejmuje się szybko. Zazwyczaj już po pierwszym czasami po drugim spotkaniu, wiemy czy kandydat ma odpowiednie doświadczenie i czy będzie pasował do Zakolovers.

Powodzenia! Czekamy na Ciebie!

ZAKOLOVERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Zakolovers Sp. z o.o. zajmuje się tworzeniem koncepcji architektonicznych, budową oraz obsługą Osad domów na wynajem w Zakopanem i okolicach. W ciągu 5 najbliższych lat planujemy budowę min. 6 osad o wartości rynkowej 150 mln PLN (aktualnie trwa budowa pierwszej z nich). Ważne jest dla nas, by nasze koncepty były budowane z dbałością o zachowanie natury i pielęgnowanie kultury Podhala. Tworzymy niewielki, zgrany zespół ludzi, który napędzany jest pomysłami.

Zobacz www.zakolovers.pl

Przewiń do profilu firmy