Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Administracji
ZAKOLOVERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Poznań
Poznań, wielkopolskie- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
Twój zakres obowiązków
Obsługa sekretariatu (pierwszy kontakt ze wszystkimi interesariuszami, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie, obsługa wysyłek, etc.),
Wsparcie obsługi księgowej (opisywanie FV, skanowanie i wprowadzanie do systemu, tworzenie raportów, wprowadzanie przelewów etc.),
Sprawy pracownicze (archiwizacja, dokumenty wymagane przez PIP, zarządzanie urlopami, delegacjami etc.).
Nasze wymagania
Wyższe wykształcenie,
Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (asystentka, sekretarka, specjalista ds. administracji),
Szybka, wydajna praca na komputerze (Word,Excel,PowerPoint) oraz znajomość środowiska google docs,
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i duża samodzielność,
Prawo jazdy kategorii B.
Mile widziane
Mile widziane doświadczenie w obsłudze programów księgowych np. Saldeo (nie wymagane - zakładamy przeszkolenie) oraz monday.com,
Mile widziana biegła znajomość języka angielskiego (B2 +, optymalnie C1).
To oferujemy
Pracę fulltime 9.00-17.00 do poniedziałku do piątku (nie jest konieczna dyspozycyjność na dłuższe Wyjazdy aczkolwiek czasami jedziemy wszyscy do Zakopanego),
Wynagrodzenie w granicach 6000-8000 PLN net b2b lub proporcjonalnie umowa o pracę (przy założeniu fulltime),
Pracę przy dynamicznie rosnącym i ambitnym projekcie,
Przyjazną atmosferę, daleką od korporacyjnych standardów.
Kogo szukamy?
Poszukujemy osoby, która będzie dobrym duchem firmy, lubi przerzucać papierki i jest trochę taką osobą, która żadnej pracy się nie boi. Planujemy pracę na lata - stabilną, w ciekawym i inspirującym projekcie.
Jak wygląda rekrutacja?
Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się bezpośrednio i umówimy na spotkanie. W naszym imieniu rekrutację będzie prowadził Dyrektor ds. Finansów. U nas decyzję podejmuje się szybko. Zazwyczaj już po pierwszym czasami po drugim spotkaniu, wiemy czy kandydat ma odpowiednie doświadczenie i czy będzie pasował do Zakolovers.
Powodzenia! Czekamy na Ciebie!
ZAKOLOVERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zakolovers Sp. z o.o. zajmuje się tworzeniem koncepcji architektonicznych, budową oraz obsługą Osad domów na wynajem w Zakopanem i okolicach. W ciągu 5 najbliższych lat planujemy budowę min. 6 osad o wartości rynkowej 150 mln PLN (aktualnie trwa budowa pierwszej z nich). Ważne jest dla nas, by nasze koncepty były budowane z dbałością o zachowanie natury i pielęgnowanie kultury Podhala. Tworzymy niewielki, zgrany zespół ludzi, który napędzany jest pomysłami.
Zobacz www.zakolovers.pl