Ta oferta pracy jest nieaktualna od 15 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. administracji - Pracownik sekretariatu

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 02.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Kancelaria Prawna ZAMLEWSKI i WSPÓLNICY sp.k.
    z siedzibą w Poznaniu
    Specjalista ds. administracji - Pracownik sekretariatu
    Miejsce pracy: Poznań

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 

    • Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej,
    • Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów w firmie,
    • Prace administracyjne; fakturowanie, przygotowywanie dokumentów księgowych,
    • Dbałość o sprawne funkcjonowanie i zaopatrzenie biura,
    • Wykonywanie innych prac administracyjnych zleconych przez Pracodawcę,
    • Obsługa telefoniczna i mailowa sekretariatu.

    WYMAGANIA: 

    • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
    • Komunikatywna znajomość j. angielskiego,
    • Podstawowa znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook),
    • Prawo jazdy kat. B,
    • Dokładność, terminowość oraz rzetelność w realizacji powierzonych obowiązków, 
    • Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista,
    • Dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych.

    OFERUJEMY: 

    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • Praca na samodzielnym stanowisku.


    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojej aplikacji wraz ze zdjęciem za pośrednictwem opcji APLIKUJ, 
    w temacie wiadomości prosimy o wpisanie stanowiska.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji".