Oferta pracy

Specjalista ds. Administracji

WEB BESPOKERSO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Rzeszów, podkarpackie

  • Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • Praca zdalna
  • Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Kim jesteśmy

Web Bespokers jest działającą na rynku międzynarodowym firmą programistyczną. Zajmujemy się projektowaniem, implementacją i wdrażaniem aplikacji webowych. Naszą misją jest tworzenie rozwiązań szytych na miarę, idealnie dopasowanych do oczekiwań klienta oraz obsługa klienta dająca mu poczucie komfortu i wyjątkowości.

Tworzymy zespół w atmosferze szacunku, szczerości i wzajemnego zaufania. Działamy odpowiedzialnie, transparentnie, w sposób zorganizowany, służąc sobie wzajemnie pomocą i wyrozumiałością. Dbamy o zapewnienie komfortowych warunków pracy; pracujemy zdalnie, unikamy stresu i pracy pod presją czasu, szanujemy czas wolny.

Specjalista ds. Administracji
praca zdalna

Kogo szukamy?

 

Szukamy osoby, która: 

  • posiada min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze administracyjnej firm,
  • potrafi pracować zdalnie w pełnym skupieniu,
  • potrafi znaleźć w Internecie każdą informację,
  • ma analityczny umysł, potrafi przeprowadzić research, wyciągać na jego podstawie wnioski oraz przedstawić je w sposób kompleksowy, chętnie sugeruje rozwiązania,
  • zna język angielski na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację pisaną i mówioną,
  • jest samodzielna,
  • jest przedsiębiorcza, pracowita, ambitna, terminowa i zorganizowana,
  • posiada zmysł estetyczny i podstawowe zdolności obróbki graficznej dokumentów,
  • chce pracować z nami na stałe. 

Mile widziane:

  • znajomość narzędzi do zarządzania projektami,
  • doświadczenie w branży IT, obsłudze klienta, HR,
  • podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości, finansów, kadr.

Jakie obowiązki będziesz realizować?

  • obsługa administracyjna firmy i naszego zespołu,
  • reprezentacja firmy w ramach pierwszego kontaktu oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
  • zarządzenie korespondencją firmy, skrzynkami e-mailowymi i kalendarzem,
  • przekazywanie informacji i bieżący kontakt z biurem prawnym i księgowym,
  • podstawowa obsługa księgowa m.in.: wystawianie faktur, obsługa konta bankowego, pilnowanie terminów i weryfikacja spływających należności,
  • przygotowywanie dokumentacji i raportów na cele wewnętrzne firmy,
  • przeprowadzanie research'u w wybranych tematach,
  • czynny udział we wprowadzaniu zmian w firmie.

Dlaczego warto z nami pracować?

  • pracujesz 100% zdalnie, z dowolnego miejsca na świecie,
  • Twój czas pracy jest elastyczny,
  • współpracujesz z małym, młodym i przyjaznym zespołem, otwartym na Twoje pomysły i sugestie,
  • jesteśmy na etapie intensywnego rozwoju, a Twoja praca będzie miała realny wpływ na dalszy rozwój firmy,
  • pracujesz na najnowszych technologiach i narzędziach, uczestnicząc w projektach IT dla klientów z USA, Kanady, Europy Zachodniej i Australii,
  • otrzymujesz pełne zaufanie, samodzielność i swobodę w działaniu/podejmowaniu decyzji,
  • pracujesz z zespołem, który chętnie zaoferuje Ci swoje wsparcie merytoryczne i praktyczne,
  • oferujemy różne formy współpracy, dostosowane do Twoich potrzeb (umowa zlecenie, kontrakt B2B),
  • otrzymujesz rynkowe wynagrodzenie, które uzależnione jest od Twoich doświadczeń i umiejętności.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy