Oferta pracy

Specjalista ds. Administracji - Sekretarka

Klient Pracuj.pl

  • Chorzów

    Chorzów, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Praca kancelaryjna tj.: przyjmowanie i wysyłka korespondencji Spółek, prowadzenie rejestrów (pism, dokumentów księgowych, umów i innych dokumentów Spółek), archiwizacja dokumentów.

  • Redagowanie pism i innych dokumentów.

  • Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów.

  • Drukowanie, kopiowanie, skanowanie i kompletowanie dokumentów.

  • Koordynacja spotkań odbywających się w biurze (m.in. rezerwacja i przygotowanie sal konferencyjnych, przyjmowanie gości, organizacja cateringu, organizacja szkoleń oraz innych eventów).

  • Dbanie o zaopatrzenie biura (zamawianie materiałów biurowych i spożywczych w ramach powierzonego budżetu).

  • Dbanie o wizerunek firmy.

  • Pełnienie zastępstw w sekretariatach.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku

  • Prawo jazdy kat. B (czynne)

  • Obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office

  • Dyskrecja, lojalność, wysoka kultura osobista

  • Terminowość, zdolność sprawnego realizowania wielu zadań, ustalania priorytetów

  • Dyspozycyjność

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie i pracę w Spółce z kapitałem zagranicznym

  • Atrakcyjny system wynagrodzeń

  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych i socjalnych (prywatna opieka medyczna, wczasy pod gruszą i inne)