Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Administracji

Admitex Spółka z o.o. Spółka k.O firmie

  • Sosnowiec

    Sosnowiec, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie i koordynowanie działań w zakresie administracji

  • kompletowanie i archiwizowanie dokumentów (umowy, faktury, protokoły)

  • prowadzenie ewidencji faktur, wprowadzanie ich do systemu rozliczeniowego oraz przesyłanie do biura rachunkowego (on-line)

  • przygotowywanie raportów na potrzeby rozliczania przedstawicieli handlowych,

  • kontrola rozrachunków z klientami,

  • wsparcie pozostałych pracowników w bieżących obowiązkach

  • wykonywanie bieżących zadań zleconych przez przełożonych

Nasze wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe

  • Min. dobra znajomość j. angielskiego

  • prawo jazdy Kat. B

  • komunikatywność, zaangażowanie w wykonywaną pracę, odpowiedzialność, systematyczność

  • doskonała organizacja czasu pracy

  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • ciekawą i samodzielną pracę w przyjaznym, dynamicznym i młodym zespole

  • pracę od pon. do pt. w g. 8-16