Oferta pracy

Specjalista ds. administracji sprzedaży

Lafarge Cement S.A.O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Umowa agencyjna
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Specjalista ds. administracji sprzedaży

Segment: Sprzedaż

 

Zatrudnienie za pośrednictwem agencji pracy tymczasowej. Umowa na zastępstwo, na czas określony 15 miesięcy.

 

Będziesz odpowiedzialny za
  • Prowadzenie rozliczeń sprzedaży w systemie Salesforce i SAP,
  • Kontrolowanie należności powstałych w wyniku sprzedaży,
  • Czynny udział w zadaniach wynikających z prowadzonych projektów z zakresu procesu obsługi klienta,
  • Przygotowywanie i rozliczanie faktur,
  • Tworzenie zestawień i raportów,
  • Stała i ścisła współpraca z pozostałymi działami.
Czego oczekujemy od Ciebie?
  • Wykształcenie min. średnie,
  • Znajomość branży budowlanej,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, w dziale sprzedaży, logistyki,
  • Umiejętność obsługi komputera, znajomość środowiska MS Office,
  • Zorientowanie na klienta, umiejętność pracy w zespole,
  • Wysoka kultura osobista, odpowiedzialność,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym B1.

 

Oferujemy:
  • Umowa o pracę,
  • Możliwość zdobywania uprawnień i udziału w szkoleniach -podnoszących kwalifikacje zawodowe,
  • Serdeczna atmosfera pracy i koleżeńskie relacje w zespole
  • Praca w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika
  • Możliwość awansu lub przebranżowienia - każdy pracownik może wziąć udział w naszych rekrutacjach wewnętrznych,
  • Niezbędne narzędzia pracy i praca z nowoczesnymi technologiami,
  • Wsparcie w nagłych, nieprzewidzianych sytuacjach życiowych i zdrowotnych

Ogłoszenie archiwalne