Budokop Piotr Głodowski

Specjalista ds. administracji sprzedaży

Budokop Piotr GłodowskiO firmie

Budokop Piotr Głodowski

Olsztyńska 15

Lidzbark Warmiński

Firma Budokop istnieje od 1997 roku. Profilem działalności przez wiele lat dynamicznie rozwijającej się firmy była budowa dróg. Od niedawna spektrum działania przedsiębiorstwa poszerzyło się o produkcję betonu towarowego, kostki brukowej oraz prefabrykatów betonowych znajdujących zastosowanie w drogownictwie, budownictwie oraz w tworzeniu małej architektury. 
Specjalista ds. administracji sprzedaży
Miejsce pracy: Lidzbark Warmiński

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów (faktur sprzedaży, korekt sprzedaży, faktur zaliczkowych).
  • Kontrola dokumentacji: zgodności i poprawności danych. Rejestracja oraz wyjaśnianie napotkanych niezgodności.
  • Przygotowanie ofert handlowych dla handlowców.
  • Obsługa zamówień: przygotowanie zamówienia dla klienta, dostawcy, wstawienie faktury, wprowadzenie danych do systemu.

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera.
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy.
  • Znajomość ERP będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Firma Budokop istnieje od 1997 roku. Profilem działalności przez wiele lat dynamicznie rozwijającej się firmy była budowa dróg. Od niedawna spektrum działania przedsiębiorstwa poszerzyło się o produkcję betonu towarowego, kostki brukowej oraz prefabrykatów betonowych znajdujących zastosowanie w drogownictwie, budownictwie oraz w tworzeniu małej architektury. 
Specjalista ds. administracji sprzedaży

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów (faktur sprzedaży, korekt sprzedaży, faktur zaliczkowych).
  • Kontrola dokumentacji: zgodności i poprawności danych. Rejestracja oraz wyjaśnianie napotkanych niezgodności.
  • Przygotowanie ofert handlowych dla handlowców.
  • Obsługa zamówień: przygotowanie zamówienia dla klienta, dostawcy, wstawienie faktury, wprowadzenie danych do systemu.

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie minimum średnie.
  • Dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań.
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera.
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy.
  • Znajomość ERP będzie dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy