DoDidDone Sp. z o.o. Sp. k.

Specjalista ds. Administracji Sprzedaży

DoDidDone Sp. z o.o. Sp. k.O firmie

DoDidDone Sp. z o.o. Sp. k.

Antoniego Solariego 6/1

Warszawa

Współpracując z globalnym liderem produkcji AGD, szwedzkim dostawcą urządzeń do zastosowań domowych i profesjonalnych poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. Administracji Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa

TWOJA PRACA POLEGAĆ BĘDZIE NA: 

  • Zapewnianiu doskonałej obsługi Klienta,
  • Przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zaległościami,
  • Przygotowaniu raportów na potrzeby Klientów,
  • Rezerwacji transportu zamówień,
  • Wydawaniu wszystkich niezbędnych dokumentów (takich jak faktury, potwierdzenia dostawy, noty kredytowe) precyzyjnie i terminowo,
  • Przestrzeganiu polityki kredytowej i przetwarzaniu zamówień zgodnie z tą polityką,
  • Utrzymywaniu poprawności danych Klientów w systemach, 
  • Zarządzaniu zwrotami i odmowami, jak również przygotowywaniu zwrotów.
JESTEŚ IDEALNYM KANDYDATEM, JEŻELI:
  • Masz co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w dziale zamówień/administracji sprzedaży,
  • Posiadasz wykształcenie wyższe,
  • Dobrze znasz MS Office (Excel),
  • Jesteś pro aktywny, elastyczny, precyzyjny,
  • Dobrze się komunikujesz i cenisz sobie pracę zespołową,
  • Posiadasz umiejętność pracy pod presją czasu oraz podejście do rozwiązywania problemów,
  • Znasz j. angielski minimum na poziomie średniozaawansowanym (B1/B2).

Doświadczenie w pracy z SAP będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY: 

  • Umowę o pracę (lub zlecenie – wybór należy do Ciebie) na czas określony 10 miesięcy,
  • Pracę w zgranym zespole w świetnej atmosferze,
  • Interesujące zadania, pozwalające na rozwijanie umiejętności,
  • Możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wymiany wiedzy,
  • Nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji (blisko metra Rondo Daszyńskiego),
  • Pracę w szwedzkiej kulturze organizacyjnej.
  • Owocowe piątki :)

Prześlij do nas swoje CV!

Współpracując z globalnym liderem produkcji AGD, szwedzkim dostawcą urządzeń do zastosowań domowych i profesjonalnych poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. Administracji Sprzedaży

TWOJA PRACA POLEGAĆ BĘDZIE NA: 

  • Zapewnianiu doskonałej obsługi Klienta,
  • Przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zaległościami,
  • Przygotowaniu raportów na potrzeby Klientów,
  • Rezerwacji transportu zamówień,
  • Wydawaniu wszystkich niezbędnych dokumentów (takich jak faktury, potwierdzenia dostawy, noty kredytowe) precyzyjnie i terminowo,
  • Przestrzeganiu polityki kredytowej i przetwarzaniu zamówień zgodnie z tą polityką,
  • Utrzymywaniu poprawności danych Klientów w systemach, 
  • Zarządzaniu zwrotami i odmowami, jak również przygotowywaniu zwrotów.
JESTEŚ IDEALNYM KANDYDATEM, JEŻELI:
  • Masz co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w dziale zamówień/administracji sprzedaży,
  • Posiadasz wykształcenie wyższe,
  • Dobrze znasz MS Office (Excel),
  • Jesteś pro aktywny, elastyczny, precyzyjny,
  • Dobrze się komunikujesz i cenisz sobie pracę zespołową,
  • Posiadasz umiejętność pracy pod presją czasu oraz podejście do rozwiązywania problemów,
  • Znasz j. angielski minimum na poziomie średniozaawansowanym (B1/B2).

Doświadczenie w pracy z SAP będzie dodatkowym atutem

OFERUJEMY: 

  • Umowę o pracę (lub zlecenie – wybór należy do Ciebie) na czas określony 10 miesięcy,
  • Pracę w zgranym zespole w świetnej atmosferze,
  • Interesujące zadania, pozwalające na rozwijanie umiejętności,
  • Możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wymiany wiedzy,
  • Nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji (blisko metra Rondo Daszyńskiego),
  • Pracę w szwedzkiej kulturze organizacyjnej.
  • Owocowe piątki :)

Prześlij do nas swoje CV!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy