Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Hubix sp. z o.o. z siedzibą w 96-321 Żabia Wola, Huta Żabiowolska, ul. Główna 43 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Specjalista ds. administracji sprzedaży

HUBIX sp. z o.o.O firmie

  • Żabia Wola (pow. grodziski), mazowieckie

  • Ważna jeszcze 22 dni
    do: 31 lip 2020
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

HUBIX sp. z o.o.

HUBIX to prężnie rozwijająca się firma działająca od 40 lat na rynku
elektroenergetycznym w zakresie prac pod napięciem. Skala naszej produkcji
to szeroka gama narzędzi i sprzętu do prac pod napięciem.

Specjalista ds. administracji sprzedaży

Miejsce pracy: Żabia Wola (pow. grodziski)

Dołącz do HUBIX i tak jak inni zapewnij sobie zawodowy rozwój. Pewnie już wiesz o naszej aktywności na rynkach krajowych i zagranicznych. Zapewne też wiesz o dobrej atmosferze w jakiej pracujemy. Przekonaj się o tym, wyślij do nas CV i dołącz do nas jak najszybciej.

Aplikuj, jeżeli interesuje Cię

  • praca na stanowisku specjalisty ds. administracji sprzedaży;
  • praca w firmie wielokrotnie wyróżnionej na targach branżowych;
  • udział w szkoleniach i stałe wsparcie merytoryczne;
  • możliwość stałego rozwoju;
  • praca w zgranym zespole i bardzo przyjaznej atmosferze;
  • profesjonalne narzędzia pracy.

Jesteś osobą, która

  • może wykazać się co najmniej 2-letnim doświadczeniem w obszarze sprzedaży, zamówień i obsłudze klienta, znajomość branży technicznej będzie dodatkowym atutem;
  • posiada minimum średnie wykształcenie;
  • może pochwalić się bardzo dobrą znajomością języka angielskiego w mowie i piśmie; 
  • posiada bardzo dobrą praktyczną znajomość pakietu Microsoft Office;
  • konsekwentnie dąży do realizacji swoich celów – potrafi przekonać do siebie ludzi;
  • posiada zdolności analityczne;
  • jest wielozadaniowa;
  • jest komunikatywna i otwarta;
  • jest ambitna, pewna siebie i skuteczna;
  • pracowała w systemach Comarch ERP, będzie to Twój dodatkowy atut.

Twoje zadania

  • bieżąca obsługa klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów w zakresie branży sprzętu i narzędzi specjalistycznych;
  • budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami;
  • administrowanie bazą danych i zamówieniami klientów;
  • przygotowywanie ofert i dokumentów sprzedażowych, ich rejestracja oraz prawidłowy nadzór ich obiegu;
  • weryfikacja zamówień i generowanie zleceń produkcyjnych;
  • bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi;
  • budowanie wizerunku firmy.

Zapewniamy

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • umowę o pracę lub inną preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia np. B2B;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • pracę w pozytywnie nastawionym i zgranym zespole;
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.


HUBIX to prężnie rozwijająca się firma działająca od 40 lat na rynku
elektroenergetycznym w zakresie prac pod napięciem. Skala naszej produkcji
to szeroka gama narzędzi i sprzętu do prac pod napięciem.

Specjalista ds. administracji sprzedaży

Dołącz do HUBIX i tak jak inni zapewnij sobie zawodowy rozwój. Pewnie już wiesz o naszej aktywności na rynkach krajowych i zagranicznych. Zapewne też wiesz o dobrej atmosferze w jakiej pracujemy. Przekonaj się o tym, wyślij do nas CV i dołącz do nas jak najszybciej.

Aplikuj, jeżeli interesuje Cię

  • praca na stanowisku specjalisty ds. administracji sprzedaży;
  • praca w firmie wielokrotnie wyróżnionej na targach branżowych;
  • udział w szkoleniach i stałe wsparcie merytoryczne;
  • możliwość stałego rozwoju;
  • praca w zgranym zespole i bardzo przyjaznej atmosferze;
  • profesjonalne narzędzia pracy.

Jesteś osobą, która

  • może wykazać się co najmniej 2-letnim doświadczeniem w obszarze sprzedaży, zamówień i obsłudze klienta, znajomość branży technicznej będzie dodatkowym atutem;
  • posiada minimum średnie wykształcenie;
  • może pochwalić się bardzo dobrą znajomością języka angielskiego w mowie i piśmie; 
  • posiada bardzo dobrą praktyczną znajomość pakietu Microsoft Office;
  • konsekwentnie dąży do realizacji swoich celów – potrafi przekonać do siebie ludzi;
  • posiada zdolności analityczne;
  • jest wielozadaniowa;
  • jest komunikatywna i otwarta;
  • jest ambitna, pewna siebie i skuteczna;
  • pracowała w systemach Comarch ERP, będzie to Twój dodatkowy atut.

Twoje zadania

  • bieżąca obsługa klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów w zakresie branży sprzętu i narzędzi specjalistycznych;
  • budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami;
  • administrowanie bazą danych i zamówieniami klientów;
  • przygotowywanie ofert i dokumentów sprzedażowych, ich rejestracja oraz prawidłowy nadzór ich obiegu;
  • weryfikacja zamówień i generowanie zleceń produkcyjnych;
  • bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi;
  • budowanie wizerunku firmy.

Zapewniamy

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • umowę o pracę lub inną preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia np. B2B;
  • niezbędne narzędzia pracy;
  • pracę w pozytywnie nastawionym i zgranym zespole;
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.

Ogłoszenie archiwalne