EDF Polska S.A.

Specjalista ds. Administracji

EDF Polska S.A.O firmie

  • Toruń

    kujawsko-pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
Grupa EDF jest trzecim, co do wielkości producentem energii w Polsce, posiada 10% udziału w rynku energii elektrycznej, 15% w rynku ciepła sieciowego, zatrudnia 3400 pracowników w całym kraju. EDF jest obecna w Polsce od 15 lat i prowadzi działalność w Polsce za pośrednictwem 8 spółek, w tym 6 zakładów produkcyjnych, spółki dostarczającej paliwa (EDF Paliwa), pionu obrotu energią, Centrum Usług Wspólnych oraz oddziału w Warszawie koordynującego działania operacyjne. EDF jest również największym w Europie wytwórcą energii elektrycznej, operatorem elektrowni jądrowych, konwencjonalnych oraz odnawialnych.

Obecnie, w związku z dynamicznym rozwojem EDF Polska, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Toruń

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Wsparcie obszaru Dziennika Podawczego,
  • Prowadzenie archiwum zakładowego,
  • Wspieranie organizacji pracy podwykonawców usług,
  • Rozliczanie faktur związanych z zarządzanym obszarem,
  • Koordynowanie procesu obiegu dokumentów;
  • Obsługę administracyjną Spółki tj. obsługę spotkań, organizację sal konferencyjnych itp.
  • Wsparcie zarządzania nieruchomościami.

Oczekujemy:

  • Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze administracyjnym,
  • Wykształcenia średniego lub wyższego,
  • Dobrej organizacji pracy,
  • Umiejętności współpracy,
  • Podstawowej znajomości j. angielskiego (A2)

Oferujemy ciekawą, dynamiczną pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością dalszego rozwoju zawodowego w ramach naszej organizacji.

Jeśli jesteś osobą spełniającą wyżej wymienione wymagania oraz zainteresowaną naszą ofertą, prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych klikając przycisk Aplikuj.

aplikuj
bottom
bottom

Obecnie, w związku z dynamicznym rozwojem EDF Polska, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Administracji

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:

  • Wsparcie obszaru Dziennika Podawczego,
  • Prowadzenie archiwum zakładowego,
  • Wspieranie organizacji pracy podwykonawców usług,
  • Rozliczanie faktur związanych z zarządzanym obszarem,
  • Koordynowanie procesu obiegu dokumentów;
  • Obsługę administracyjną Spółki tj. obsługę spotkań, organizację sal konferencyjnych itp.
  • Wsparcie zarządzania nieruchomościami.

Oczekujemy:

  • Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze administracyjnym,
  • Wykształcenia średniego lub wyższego,
  • Dobrej organizacji pracy,
  • Umiejętności współpracy,
  • Podstawowej znajomości j. angielskiego (A2)

Oferujemy ciekawą, dynamiczną pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością dalszego rozwoju zawodowego w ramach naszej organizacji.

Jeśli jesteś osobą spełniającą wyżej wymienione wymagania oraz zainteresowaną naszą ofertą, prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych klikając przycisk Aplikuj.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy