Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. administracji w dziale księgowości

Heritage Real Estate

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Ścisła współpraca z pionem finansowym oraz Główną Księgową

  • Realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonego

  • Ewidencja oraz archiwizacja dokumentów administracyjnych/korporacyjnych spółek oraz umów handlowych

  • Wsparcie w procesie rejestracyjnym nowopowstałych Spółek-przygotowywanie odpowiednich deklaracji dla Urzędu Skarbowego- NIP-8, VAT-R, UPL, PCC; umów podnajmu i innych

  • Otwieranie/zamykanie rachunków bankowych

  • Przygotowanie pism do Urzędów Skarbowych i innych instytucji administracji publicznej

  • Zarządzanie flotą samochodową- leasingi, ubezpieczenia, karty paliwowe

  • Współpraca z działem IT w kwestii ewidencji oraz ubezpieczanie sprzętu elektronicznego

  • Zaopatrywanie działu w materiały biurowe, artykuły spożywcze, dbanie o jego prawidłowe funkcjonowanie

Nasze wymagania

  • Umiejętność sprawnego posługiwania się narzędziami pakietu MS Office

  • Umiejętność tworzenia pism do urzędów, banków, instytucji finansowych, dokumentów oraz prezentacji

  • Komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność

  • Pełne zaangażowanie w codzienne obowiązki

  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej

  • Umiejętność pracy w zespole oraz pracy pod presją czasu

  • Terminowość oraz umiejętność ustalania priorytetów

  • Kandydat/ka potrafi prowadzić kilka spraw jednocześnie i odnajduje się w pracy w dynamicznym środowisku

  • Co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • Profesjonalizm oraz nastawienie na budowanie długotrwałych i partnerskich relacji

To oferujemy

  • zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;

  • możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego

  • stabilne zatrudnienie

  • dobrą atmosferę w przyjaznym miejscu pracy, w którym priorytetem jest otwarta komunikacja i nastawienie na współpracę

  • pracę w młodym i dynamicznym zespole

  • Opiekę medyczną od pierwszego dnia pracy

  • Możliwość przystąpienia do Ubezpieczenia Grupowego po okresie próbnym

  • Owoce, pyszna kawa i herbata😊

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

Heritage Real Estate

Heritage Real Estate S.A. należy do niezależnego holdingu HRE Investments. Opierając się na wiedzy i unikalnym doświadczeniu, płynącym z wielu zrealizowanych z sukcesem projektów przez ostatnie lata, tworzymy wyselekcjonowane możliwości inwestycyjne, których celem jest budowa dobrobytu, bezpieczeństwa, a przede wszystkich dziedzictwa naszych Klientów. Do naszego zespołu poszukujemy ambitnych i zmotywowanych partnerów, dla których tak jak dla nas, Klienci stanowią najwyższą wartość. Osób charakteryzujących się wysoką kulturą osobistą i biznesową. Posiadających doświadczenie z segmentu Private Banking oraz Business Consulting, którym nie jest obce zaspokajanie najbardziej wygórowanych potrzeb i oczekiwań Klientów. Partnerów, którzy razem z nami wezmą wspólną odpowiedzialność w wyznaczaniu nowej, najwyższej jakości obsługi Inwestora jaką daje Heritage Real Estate S.A.

Przewiń do profilu firmy