Oferta pracy

Specjalista ds. Administracji w Dziale Nieruchomości

Action Poland Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Katowice, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Action to szybko rozwijający się międzynarodowy dyskont z produktami niespożywczymi, w którym zatrudnionych jest już 45 000 pracowników w ponad 1200 sklepach w Holandii, Belgii, Niemczech, Francji, Luksemburgu, Austrii, a teraz również w Polsce.

Nasi ludzie to nasza największa siła, a my wierzymy, że stwarzanie dobrych warunków pracy leży u podstaw sukcesu Action. Niezależnie od roli, jaką pełnisz w organizacji, masz swój udział w rozwoju Action i doświadczeniach naszych klientów.

Jesteś osobą z inicjatywą, a satysfakcję klientów stawiasz na pierwszym miejscu? Dołącz już dziś do zespołu Action na stanowisku:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI W DZIALE NIERUCHOMOŚCI

Twoja rola w naszej organizacji

Jako Specjalista ds. Administracji w Dziale Nieruchomości współtworzysz zespół zajmujący się budową sklepów Action, a Twoim bezpośrednim przełożonym jest Real Estate Support Manager. Głównym celem Twojej pracy jest wsparcie administracyjno-finansowe całego procesu związanego z pozyskiwaniem oraz wynajmem powierzchni handlowych dla dynamicznie rozwijającej się sieci sklepów Action w Polsce.

Twój zakres obowiązków

  • wsparcie działu w procesach pozyskiwania lokalizacji i budowy nowych sklepów Action
  • wsparcie działu w koordynacji procesu przygotowywania harmonogramu uruchomienia sklepu
  • przygotowywanie raportów i prezentacji dotyczących prowadzonych działań
  • nadzór nad obiegiem dokumentów w procesach inwestycyjnych
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem i rozliczeniem dokumentów finansowych

Oczekujemy od Ciebie

  • wykształcenia wyższego
  • dobrej znajomości języka angielskiego, zarówno w mowie jak i w piśmie
  • dobrej znajomość pakietu MS Office
  • bardzo dobrej organizacji własnego czasu pracy
  • komunikatywności
  • dokładności, skrupulatności
  • kreatywności i determinacji w realizacji wyznaczonych celów

W zamian przygotowaliśmy dla Ciebie

  • pasjonującą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji
  • profesjonalny system szkoleń
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
  • kompleksowy pakiet opieki medycznej
  • 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
  • rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
  • dogodna lokalizacja biura w centrum Katowic, w bezpośredniej bliskości dworca głównego PKP

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".


Jako firma odpowiedzialna społecznie, jesteśmy również otwarci na zatrudnianie osób niepełnosprawnych.

Odwiedź naszą stronę kariery, aby dowiedzieć się o nas więcej

https://pl.action.jobs/ 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy