Oferta pracy

Specjalista ds. Administracji

FBSERWIS S AO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Do realizacji naszego nowego kontraktu poszukujemy osoby na stanowisko:

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

Za co cenią nas Pracownicy?

  • Za stabilność zatrudnienia również w okresach kryzysów gospodarczych oraz stałe umacnianie się marki na rynku polskim.
  • Szybki wzrost i rozwój organizacji, która z powodzeniem zdobywa kolejne kontrakty na terenie całej Polski.
  • Realną możliwość rozwoju w ramach szybko rozwijającej się organizacji.
  • Etykę we wszelkich działaniach biznesowych firmy.
  • Współpracę pomiędzy pracownikami i promowanie pracy zespołowej.
  • Za wysokie zaangażowanie firmy w działania na rzecz ochrony środowiska.
  • Dbałość o bezpieczne i komfortowe warunki pracy.
  • Otwartość i niekorporacyjną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów.
  • Za benefity oferowane każdemu pracownikowi bez względu na zajmowane stanowisko (opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe opłacone przez pracodawcę, dofinansowanie do karty MultiSport).

Zadania, z którymi zmierzysz się w pracy:

  • Prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjną kontraktu.
  • Współpraca z Działem Kadr w Centrali w zakresie administracji kadrowej pracowników kontraktu oraz z Działem Finansowym przy obiegu dokumentacji finansowej.
  • Wystawianie i przyjmowanie faktur od dostawców / podwykonawców.
  • Wprowadzanie danych do systemu księgowego.
  • Tworzenie raportów i zestawień w Excelu.
  • Prowadzenie innych spraw administracyjnych kontraktu, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, archiwizacja dokumentów, zaopatrzenie biura.

Oczekiwania, które postawimy przed kandydatami:

  • Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe.
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
  • Doświadczenie w kontakcie z instytucjami publicznymi.
  • Podstawowa znajomość z zakresu prawa pracy i rachunkowości.
  • Umiejętność obsługi komputera, znajomość programów Word, Excel, obsługa urządzeń biurowych.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne - komunikatywność, umiejętność współpracy z różnymi osobami.
  • Rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
  • Inicjatywa i umiejętność stosowania różnorodnych rozwiązań w pracy.

Jeśli oferta wydaje Ci się interesująca – zgłoś się już teraz:

FBSerwis to polska firma, która jest częścią Grupy Budimex oraz globalnej  grupy Ferrovial, świadczy usługi w zakresie: kompleksowego utrzymania infrastruktury, usług środowiskowych, kompleksowej obsługi nieruchomości (Facility Management) i usług dotyczących efektywności energetycznej. FBSerwis jest pionierem w zakresie kompleksowych usług świadczonych zgodnie z ideą Smart City.

Najważniejsze fakty:
  • utrzymujemy ponad 1300 km dróg krajowych i autostrad,
  • utrzymujemy 1 milion metrów kwadratowych powierzchni budynków oraz obiektów przemysłowych i sportowych,
  • obsługujemy prawie 1 mln osób w zakresie odbioru odpadów komunalnych w województwach: wielkopolskim, łódzkim, dolnośląskim, opolskim, podkarpackim i małopolskim,
  • posiadamy 4 instalacje do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (status RIPOK), w tym dwie z własnym składowiskiem.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy