Oferta pracy

Specjalista ds. Administracji

FBSERWIS S AO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Do realizacji jednego z naszych kontraktów, poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

Zadania z którymi zmierzysz się w pracy:

  • Prowadzenie spraw administracyjnych kontraktów
  • Bieżąca obsługa wewnętrznego kancelaryjnego systemu obiegu dokumentów (korespondencja przychodząca i wychodząca)
  • Bieżąca współpraca z Działem HR i Działem Finansowym Spółki
  • Wystawianie faktur sprzedażowych oraz ich wprowadzanie do systemu księgowego
  • Rejestrowanie i weryfikacja faktur od dostawców
  • Bieżące wsparcie pionu operacyjnego w zakresie administracyjnym, m.in. rozliczanie zaliczek, zamawianie artykułów biurowych, dbanie o sprawny obieg dokumentów, itp.
  • Budowanie efektywnej współpracy i dobra komunikacja z innymi działami w firmie

Oczekiwania które postawimy przed kandydatami:

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie pracy administracyjnej/asystenckiej o rozproszonej strukturze
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami IT wspierającymi przepływ dokumentów i procesów
  • Dobra znajomości MS Office
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Komunikatywności, otwartości oraz łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Pozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadania
  • Rzetelność, pro aktywność i sumienność

Co możemy Ci zaoferować?

  • Stabilne zatrudnienie przy realizacji ciekawych projektów w firmie o dużych perspektywach rozwoju
  • Pracę w firmie, która stabilnie przechodzi przez trudny gospodarczo okres
  • Realną możliwość rozwoju w ramach szybko rozwijającej się organizacji
  • Pracę w oparciu o partnerskie relacje, zależy nam na utrzymaniu dobrej atmosfery i wzajemnym szacunku
  • Potrafimy docenić zaangażowanie i efektywność naszych pracowników. Twoje starania w codziennej pracy zostaną zauważone
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty na zajęcia sportowe)
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów

Jeśli oferta wydaje Ci się interesująca – zgłoś się już teraz:

FBSerwis to polska firma, która jest częścią Grupy Budimex oraz globalnej  grupy Ferrovial, świadczy usługi w zakresie: kompleksowego utrzymania infrastruktury, usług środowiskowych, kompleksowej obsługi nieruchomości (Facility Management) i usług dotyczących efektywności energetycznej. FBSerwis jest pionierem w zakresie kompleksowych usług świadczonych zgodnie z ideą Smart City.

Najważniejsze fakty:
  • utrzymujemy blisko 1700 km dróg krajowych  i autostrad,
  • obsługujemy prawie 1 mln osób w zakresie odbioru odpadów komunalnych w województwach: wielkopolskim, łódzkim, dolnośląskim, opolskim, podkarpackim i małopolskim,
  • posiadamy 4 instalacje do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (status RIPOK), w tym dwie z własnym składowiskiem,
  • utrzymujemy 1 milion metrów kwadratowych powierzchni budynków oraz obiektów przemysłowych i sportowych.

Ogłoszenie archiwalne