Oferta pracy

Specjalista ds. administracji

Lafarge Cement S.A.O firmie

Lafarge Cement S.A.

Aleje Jerozolimskie 142a

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Administracja biura handlowego oraz stała współpraca z handlowcami w zakresie ofertowania i rozpatrywania reklamacji,

  • Sprzedaż betonu dla klientów gotówkowych i przedpłaconych (Warszawa),

  • Poprawne i precyzyjne prowadzenie obiegu dokumentów handlowych i baz danych w sektorze Betony,

  • Prawidłowe archiwizowanie dokumentacji sprzedażowej.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie min. średnie - mile widziane ekonomiczne lub budowlane,

  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży budowlanej,

  • Komunikatywność i umiejętność współpracy,

  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Ms Excel,

  • Mile widziana znajomość systemów CRM (np. Salesforce) oraz SAP,

  • Umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy własnej, samodzielność i dokładność, elastyczność.

To oferujemy

  • Umowa o pracę i atrakcyjny pakiet benefitów,

  • Możliwość zdobywania uprawnień i udziału w szkoleniach-podnoszących kwalifikacje zawodowe,

  • Serdeczna atmosfera pracy i koleżeńskie relacje w zespole

  • Praca w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika

  • Możliwość awansu lub przebranżowienia - każdy pracownik może wziąć udział w naszych rekrutacjach wewnętrznych,

  • Niezbędne narzędzia pracy i praca z nowoczesnymi technologiami,

  • Wsparcie w nagłych, nieprzewidzianych sytuacjach życiowych i zdrowotnych

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

Lafarge Cement S.A.

jesteśmy obecni w 90krajach świata

mamy 2500 nowoczesnych zakładów

generujemy 32,6 mld CHF sprzedaży netto

nasz zespół to 115 000 osób na całym świecie

Przewiń do profilu firmy

Segment: Betony