dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Administracji
Tchibo Coffee Service Polska Sp. z o.o.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
Twój zakres obowiązków
administracja bazą klientów (rejestracja klienta w SAP, wprowadzenie warunków współpracy, zmiany i aktualizacje danych i warunków)
weryfikacja merytoryczna Umów i Aneksów zawieranych z Klientami
prowadzenie ewidencji i procesowanie Umów i Aneksów zawieranych z Klientami
prowadzenie ewidencji maszyn, w tym środków trwałych
Nasze wymagania
znajomość MS Excel w stopniu dobrym
znajomość pozostałych aplikacji pakietu MS Office
min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
mile widziana znajomość SAP
mile widziana znajomość Business English
bardzo dobra organizacja pracy własnej
umiejętność współpracy z klientem wewnętrznym
rzetelność i dokładność
chęć pracy zarówno w zespole, jak i samodzielnej realizacji zadań
motywacja do pracy i rozwoju w międzynarodowej korporacji
To oferujemy
umowę o pracę
stabilne zatrudnienie w dużej, międzynarodowej firmie
pakiet benefitów, m.in.: prywatną opiekę medyczną, pakiet sportowo-rekreacyjny, kartę rabatową do Sklepów Tchibo, możliwość dodatkowego ubezpieczenia
motywacyjny system wynagradzania
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
dodatkowe świadczenia socjalne
świętowanie urodzin
platforma kafeteryjna
Tchibo Coffee Service Polska Sp. z o.o.
Tchibo Coffee Service, firma założona w 1972 roku, jest ekspertem w dziedzinie profesjonalnych dostaw kawy do biur, hoteli, restauracji, kawiarni i cateringu. Posiadamy wieloletnie doświadczenie na rynku HoReCa, które wraz z bogatym asortymentem kaw i artykułów dodatkowych, szkoleniami oraz działaniami reklamowo - marketingowymi, przyczyniają się do wzrostu zysków naszych Klientów.