Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Ertle Bud z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Specjalista ds. administracji

Ertle Bud Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 25 dni
    do: 21 cze 2020
  • Specjalista

Ertle Bud Sp. z o.o.

W związku z rozwojem biura w Warszawie poszukujemy Specjalistę/Specjalistkę ds. administracji. Jest to stanowisko wspierające Dyrektora Zarządzającego w Polsce, wymagające bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności i inicjatywy. Poszukujemy osoby sumiennej, która odnajdzie się w realizacji wielu zadań jednocześnie. 

www.ertlebud.pl

Międzynarodowa grupa kapitałowa www.ertle.ltd z powodzeniem działa na rynkach międzynarodowych. Jedną z dróg strategicznego rozwoju biznesu jest rozwinięcie działalności w Polsce. Na chwilę obecną rekrutujemy na stanowisko:

Specjalista ds. administracji

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • zarządzanie wnioskami o pozwolenie na prace, reprezentowanie firmy przed organami wydającymi pozwolenia na pracę i inne decyzje administracyjne,
  • wsparcie pracowników (przyjazd/wyjazd, hostel, transport, posiłki, badania lekarskie itd.),
  • przygotowywanie rozliczeń miesięcznych, faktur dla klientów,
  • przygotowanie zestawień finansowych, dokumentów księgowych,
  • tłumaczenia rozmów i dokumentów,
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej,
  • rozwiązywanie konfliktów, dbanie o dobry wizerunek spółki,
  • aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów wraz z umiejętność przedstawienia oferty sprzedażowej,
  • zarządzanie bazą danych potencjalnych pracowników
  • współpraca z biurami w Kijowie i Mińsku,
  • inne bieżące sprawy administracyjne.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny),
  • bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego (rosyjski mile widziany)
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (idealnie w branży konstrukcyjno-budowlanej) przy dużych liczbowo projektach budowlanych,
  • doskonałe zdolności komunikacyjne,
  • chęć rozwoju w obszarze HR
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem i zleconymi zadaniami,
  • pro-aktywne podejście do realizacji powierzonych obowiązków: otwartość, samodzielność, inicjatywa,
  • znajomość zasad przyznawania pozwoleń na prace dla obcokrajowców lub gotowość do samodzielnej nauki procesu uzyskiwania,
  • znajomość języka angielskiego (mile widziana)
  • pożądane wyższe wykształcenie,
  • znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • umiejętność zarządzania przepływem informacji,
  • umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku,
  • nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu,

Oferujemy:

  • dla odpowiedniej osoby oferujemy interesujące i odpowiedzialne stanowisko,
  • możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.


W związku z rozwojem biura w Warszawie poszukujemy Specjalistę/Specjalistkę ds. administracji. Jest to stanowisko wspierające Dyrektora Zarządzającego w Polsce, wymagające bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności i inicjatywy. Poszukujemy osoby sumiennej, która odnajdzie się w realizacji wielu zadań jednocześnie. 

www.ertlebud.pl

Międzynarodowa grupa kapitałowa www.ertle.ltd z powodzeniem działa na rynkach międzynarodowych. Jedną z dróg strategicznego rozwoju biznesu jest rozwinięcie działalności w Polsce. Na chwilę obecną rekrutujemy na stanowisko:

Specjalista ds. administracji

Opis stanowiska:

  • zarządzanie wnioskami o pozwolenie na prace, reprezentowanie firmy przed organami wydającymi pozwolenia na pracę i inne decyzje administracyjne,
  • wsparcie pracowników (przyjazd/wyjazd, hostel, transport, posiłki, badania lekarskie itd.),
  • przygotowywanie rozliczeń miesięcznych, faktur dla klientów,
  • przygotowanie zestawień finansowych, dokumentów księgowych,
  • tłumaczenia rozmów i dokumentów,
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej,
  • rozwiązywanie konfliktów, dbanie o dobry wizerunek spółki,
  • aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów wraz z umiejętność przedstawienia oferty sprzedażowej,
  • zarządzanie bazą danych potencjalnych pracowników
  • współpraca z biurami w Kijowie i Mińsku,
  • inne bieżące sprawy administracyjne.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny),
  • bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego (rosyjski mile widziany)
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (idealnie w branży konstrukcyjno-budowlanej) przy dużych liczbowo projektach budowlanych,
  • doskonałe zdolności komunikacyjne,
  • chęć rozwoju w obszarze HR
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem i zleconymi zadaniami,
  • pro-aktywne podejście do realizacji powierzonych obowiązków: otwartość, samodzielność, inicjatywa,
  • znajomość zasad przyznawania pozwoleń na prace dla obcokrajowców lub gotowość do samodzielnej nauki procesu uzyskiwania,
  • znajomość języka angielskiego (mile widziana)
  • pożądane wyższe wykształcenie,
  • znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • umiejętność zarządzania przepływem informacji,
  • umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku,
  • nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu,

Oferujemy:

  • dla odpowiedniej osoby oferujemy interesujące i odpowiedzialne stanowisko,
  • możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne