Oferta pracy

Specjalista ds. Administracji

KFB ACOUSTICS sp. z o.o.O firmie

  • Mydlana 7
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

KFB ACOUSTICS sp. z o.o.

Mydlana 7

Wrocław

KFB Acoustics to firma technologiczna, która powstała z pragnienia rozwiązywania najtrudniejszych wyzwań akustycznych. Od ponad dekady świadczymy eksperckie usługi z zakresu optymalizacji hałasu i drgań oraz dostarczamy kompletne rozwiązania w zakresie product development dla największych światowych organizacji w przemyśle. Pracując dla nas zetkniesz się z innowacyjnymi technologiami oraz ludźmi pełnymi pasji i zaangażowania.

Obecnie poszukujemy:

Specjalista ds. Administracji

Opis stanowiska:

  • Administrowanie dokumentacją firmową;
  • Sporządzanie bieżących raportów i aktualizacja zestawień administracyjnych;
  • Wprowadzanie danych do systemu, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów;
  • Przygotowywanie i koordynacja procesu powstawania i dystrybucji umów, załączników, aneksów do umów i innych dokumentów, współpraca z prawnikami;
  • Współpraca z księgowością, nadzór nad procesami związanymi z fakturowaniem, rozliczeniami oraz windykacją należności;
  • Tworzenie procedur, dokumentów, nadzór nad ich wdrożeniem i realizacją przez inne działy;
  • Tworzenie dokumentów firmowych;
  • Bezpośredni kontakt z organami instytucji publicznych;
  • Współpraca z Zarządem, Dyrektorem Administracji i innymi działami firmy;
  • Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem środowiska biurowego.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Doświadczenie we wstępnej prawnej weryfikacji umów;
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia);
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Umiejętność analitycznego myślenia, dokładność;
  • Terminowość i umiejętność pracy pod presją czasu, systematyczność, skrupulatność,
  • Inicjatywa własna i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, samodzielność w działaniu;
  • Znajomość języka angielskiego, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność koordynowania spraw urzędowych, doświadczenie w kontaktach z urzędami, kontrahentami;
  • Znajomość systemu BDO, KOBIZE.

Ze swojej strony zapewniamy:

  • poziom wynagrodzenia adekwatny do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia,
  • możliwość szkoleń i rozwoju,
  • ciekawe, różnorodne zadania oraz ścisła współpraca z międzynarodowym zespołem,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie sektora inżynierskiego,
  • pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie, opieka medyczna, karta multisport.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy