background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. administracyjncyh i ekonomiczno-księgowych

Zakład Komunalny w Kleszczewie Sp. z o.o.O firmie

Zakład Komunalny w Kleszczewie Sp. z o.o.

Sportowa 3

Kleszczewo (pow. poznański)

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • Rozpatrywanie wniosków i prowadzenie dokumentacji o podłączenie do sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w zakresie administracyjnym;
  • Przygotowywanie i sporządzanie umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków z odbiorcami oraz aneksów związanych z tymi umowami;
  • Naliczanie opłat za wodę i ścieki ( zgodnie z harmonogramem), wystawienie faktur VAT za zużycie wody i odbiór ścieków;
  • Rozliczanie zużycia wody i ścieków, wprowadzanie wpłat;
  • Prowadzenie windykacji należności, w tym wystawianie wezwań do zapłaty, przygotowywanie akt odbiorców zalegających z opłatami i sporządzanie pozwów o zapłatę do Sądu , współpraca z komornikiem;
  • Kontrola terminów legalizacji wodomierzy zamontowanych u odbiorców;
  • Przygotowywanie listy wodomierzy do wymiany;
  • Analiza ilości zużywanej wody i odprowadzanych ścieków przez odbiorców opomiarowanych i nieopomiarowanych;
  • Obsługa programów OPTIMA i GW-Max;
  • Sporządzanie sprawozdań i informacji okresowych z gospodarki wodno–ściekowej Zakładu w ujęciu narastającym, miesięcznym na poszczególne działy, dostawców i odbiorców indywidualnych oraz firmy;
  • Podejmowanie działań mających istotny wpływ na podnoszenie efektów ekonomicznych uzyskiwanych przez Zakład ze sprzedaży wody i odprowadzania ścieków;
  • Prowadzenie korespondencji w ramach wykonywanych zadań, przygotowywanie do wysyłki wystawionych faktur;
  • Archiwizacja dokumentów związanych z gospodarką wodno-ściekową Zakładu
  • Wykonywanie wszelkich innych zadań zleconych przez Prezesa Zarządu.

Nasze wymagania

  • Min. 2 letnie doświadczenie w pracy;
  • Wykształcenie średnie;
  • Znajomości programów Comarch Optima lub pokrewnego, MS Office (w szczególności Excel );
  • Samodzielności, rzetelności, terminowości, komunikatywności, umiejętności pracy w zespole i pod presją czasu;
  • Umiejętności analitycznych i dokładności;
  • Wysokiej efektywności w działaniu i bardzo dobrej organizacji pracy.

To oferujemy

  • Umowę na zastępstwo
  • Zdobycie nowych doświadczeń
  • Pracę w miłym i zgranym zespole
  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

O nas

www.zk.kleszczewo.pl

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista ds. administracyjncyh i ekonomiczno-księgowych, Sportowa 3, Kleszczewo (pow. poznański)