BrainSHARE IT sp. z o.o.

Specjalista ds. administracyjnej obsługi Partnerów

BrainSHARE IT sp. z o.o.O firmie

BrainSHARE IT sp. z o.o.

Josepha Conrada 51

Kraków

top
Firma BrainSHARE IT sp. z o.o. to producent innowacyjnej aplikacji do odczytywania papierowych i elektronicznych dokumentów - SaldeoSMART działającej w sektorze finansowo-księgowym
Specjalista ds. administracyjnej obsługi Partnerów
Miejsce pracy: Kraków

Do głównych zadań na tym stanowisku należy:

  • wsparcie działu obsługi oraz handlowego we współpracy z siecią partnerską
  • administrowanie bazą danych partnerów
  • kontrola przepływu dokumentów,
  • przygotowywanie bieżących raportów i zestawień dotyczących współpracy z partnerami i klientami
  • organizacja logistyczna szkoleń i webinariów dla partnerów i klientów
  • kontrola stanu certyfikacji partnerów
  • analiza zgłoszeń przesyłanych przez partnerów
  • badanie i analiza aktywności partnerów
  • przekazywanie informacji o nowościach dla sieci partnerskiej

Wymagania: 

  • dobra organizacja pracy i dokładność,
  • komunikatywność,
  • zaangażowanie,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office lub Google Docs,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim bądź handlowym.

Pracownikom oferujemy: 

  • ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę,
  • przyjazną atmosferę pracy w zintegrowanym zespole,
  • współpracę z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę przy innowacyjnych projektach,
  • możliwości rozwoju zawodowego
  • pakiet benefitów:
    • prywatną opiekę medyczną,
    • kartę Multisport,
    • lekcje angielskiego z native-speaker,

Dziś SaldeoSMART to:

  • Aplikacja SaaS
  • 1.5M dokumentów miesięcznie
  • 60000 obsługiwanych firm
  • Obieg dokumentów
  • Mobilne aplikacje
  • Odczytywanie danych z papierowych faktur

Jak pracujemy?

W pracy stawiamy na organizację, priorytetyzację i samodzielne działanie. Szybko podejmujemy decyzję.
Tworzymy produkt nowoczesny, który stale udoskonalamy. Ta potrzeba ulepszania dotyczy też naszej pracy i wiedzy.
Jesteśmy zespołem. Stosujemy się do wewnętrznych procedur, współpracujemy i uczymy się od siebie.

Jeśli jesteś samodzielny, nie lubisz marnowania czasu ani nadmiernej kontroli, bo czujesz się odpowiedzialny za to co robisz, a jednocześnie jesteś graczem zespołowym, który chętnie pomaga i dzieli się wiedzą, to są duże szanse, że się będziemy świetnie rozumieć.

Jeśli chcesz, by Twoja praca miała przełożenie na konkretny produkt, który faktycznie służy ludziom i sprawia, że dzięki Tobie mają mniej stresu i więcej czasu, to mamy wspólne cele

Dlaczego warto być częścią SaldeoSMART

Co u nas znajdziesz?

W obszarze samej pracy:
  • Ciekawe zadania zakresu skalowalności, rozszerzalności, wydajności,
  • Ekscytujące wyzwania w obszarze inżynierii kodu,
  • Wpływ na decyzje technologiczne i architektoniczne,

Jak wygląda rekrutacja w SaldeoSMART?


Tak, jak cała nasza praca, rekrutacja przebiega szybko i sprawnie:
bottom
Firma BrainSHARE IT sp. z o.o. to producent innowacyjnej aplikacji do odczytywania papierowych i elektronicznych dokumentów - SaldeoSMART działającej w sektorze finansowo-księgowym
Specjalista ds. administracyjnej obsługi Partnerów

Do głównych zadań na tym stanowisku należy:

  • wsparcie działu obsługi oraz handlowego we współpracy z siecią partnerską
  • administrowanie bazą danych partnerów
  • kontrola przepływu dokumentów,
  • przygotowywanie bieżących raportów i zestawień dotyczących współpracy z partnerami i klientami
  • organizacja logistyczna szkoleń i webinariów dla partnerów i klientów
  • kontrola stanu certyfikacji partnerów
  • analiza zgłoszeń przesyłanych przez partnerów
  • badanie i analiza aktywności partnerów
  • przekazywanie informacji o nowościach dla sieci partnerskiej

Wymagania: 

  • dobra organizacja pracy i dokładność,
  • komunikatywność,
  • zaangażowanie,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office lub Google Docs,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim bądź handlowym.

Pracownikom oferujemy: 

  • ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę,
  • przyjazną atmosferę pracy w zintegrowanym zespole,
  • współpracę z doświadczonymi specjalistami,
  • pracę przy innowacyjnych projektach,
  • możliwości rozwoju zawodowego
  • pakiet benefitów:
    • prywatną opiekę medyczną,
    • kartę Multisport,
    • lekcje angielskiego z native-speaker,

Jak wygląda rekrutacja w SaldeoSMART?


Tak, jak cała nasza praca, rekrutacja przebiega szybko i sprawnie:

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy