Specjalista ds. administracyjno-biurowych

CCR sp. z o.o.O firmie

  • Częstochowa, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

CCR Sp. z o.o. jest firmą handlowo-szkoleniową, dystrybutorem znanych marek sprzętu sportowego związanego z nurkowaniem. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. administracyjno-biurowych.

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Osoba zatrudniona na tym stanowisku wykonywać będzie prace administracyjno-biurowe w obszarze działu administracji sprzedaży i obsługi klienta m.in:

  • sporządzanie dokumentów sprzedażowych, logistycznych, magazynowych
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów sprzedażowych i  księgowych
  • współpracę z klientami w zakresie obsługi zamówień i sprzedaży
  • przygotowywanie raportów i zestawień
  • archiwizację dokumentów

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
  • doświadczenie na podobnym stanowisku lub chęć wdrożenia się i otwartosć na szkolenia
  • motywacja i zapał do pracy
  • biegła znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, zwłaszcza Excel
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • doskonała organizacja pracy, zaangażowanie, systematyczność, dokładność, analityczne myślenie
  • kreatywność w poszukiwaniu nowoczesnych rozwiązań w organizacji pracy
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem 

Oferujemy:

  • wdrożenie na stanowisko - przygotowanie merytoryczne i praktyczne 
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu 
  • możliwość udziału w organizowanych przez firmę kursach i szkoleniach
  • przyjazne warunki pracy
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 lub 9:00-17:00

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy