Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. administracyjno - biurowych

SONIMA SP. Z O.O.O firmie

SONIMA SP. Z O.O.

Pod Borem 31

Głogów Małopolski

Twój zakres obowiązków

  • Bieżąca obsługa biura pod względem administracyjnym

  • Współpraca z biurem kadrowo-księgowym w zakresie koordynowania obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji

  • Wprowadzanie faktur zakupowych do programu

  • Archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami

  • Współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na potrzeby firmy

  • Nadzór nad zaopatrzeniem biura w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe, oraz generowanie zamówień na materiały produkcyjne i nieprodukcyjne

  • Udzielanie informacji pracownikom oraz interesantom

  • Odbieranie połączeń telefonicznych i przekierowanie do odpowiednich działów w firmie

  • Pomoc w rekrutacji pracowników

  • Wystawianie faktur sprzedażowych

Nasze wymagania

  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym

  • Dokładność, dobra organizacja czasu pracy

  • Dobra znajomość pakietu MS Office

  • Mile widziane doświadczenie w administracji biurowej

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • możliwość rozwoju zawodowego

  • Benefity

  • dofinansowanie wypoczynku

  • bony świąteczne

SONIMA SP. Z O.O.

SONIMA Sp. z o.o. jest globalnym ekspertem w dziedzinie łańcucha dostaw w sektorze motoryzacyjnym. Nasze usługi obejmują logistykę, czyszczenie przemysłowe, montaż, zapewnienie jakości i obsługę klienta.

Przewiń do profilu firmy