Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

BACHLEDA LUXURY PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa recepcji i spraw administracyjnych biura,

  • Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i przepływu informacji,

  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich,

  • Papierowa oraz elektroniczna archiwizacja dokumentów,

  • Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze,

  • Dbanie o wizerunek i wygląd biura,

  • Organizacja i obsługa spotkań biznesowych,

  • Prace administracyjne,

  • Reprezentowanie firmy w instytucjach zewnętrznych US, ZUS, UM,

  • Skanowanie i wysyłanie faktur elektronicznych oraz zapisywanie ich na serwerze,

  • Obsługa systemów bankowości elektronicznej, przygotowywanie płatności dla kontrahentów,

  • Wprowadzanie danych do systemu Comarch Optima,

  • Inne zlecone prace,

Nasze wymagania

  • Dokładność i terminowość,

  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania,

  • Umiejętność samodzielnego planowania i realizacji zadań oraz ustalania priorytetów,

  • Wysoka kultura osobista i zdolności komunikacyjne,

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,

  • Dyspozycyjność i zaangażowanie,

  • Pozytywne nastawienie i pogodna osobowość,

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,

Mile widziane

  • Doświadczenia w pracy administracyjnej lub w obsłudze klienta,

  • Doświadczenie w pracy z systemami księgowymi Comarch Optima,

To oferujemy

  • Zatrudnienie na umowę o pracę

  • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon służbowy,

  • Profesjonalne środowisko pracy oparte na partnerskich relacjach,

  • Praca w młodym i energicznym zespole,

  • Atrakcyjne bonusy przysługujące pracownikom sieci ACCOR,