Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

PLATFORMA PRZEMYSŁU PRZYSZŁOŚCI

3 0106 000 brutto / mies.
  • Radom

    Radom, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz

Twój zakres obowiązków

  • realizacja zadań administracyjno-biurowych,

  • koordynacja procesu obiegu dokumentów i przepływu informacji w Fundacji,

  • kontakt i współpraca z zewnętrznym biurem księgowo/kadrowym,

  • kontakt i współpraca z Urzędami ZUS, US, NFZ,

  • udział w tworzeniu zarządzeń, upoważnień, pełnomocnictw oraz innych aktów wewnętrznych Fundacji,

  • prowadzenie rejestrów zarządzeń i upoważnień,

  • redagowanie pism i dokumentów,

  • kontrola i nadzór nad zaopatrzeniem biura,

  • wykonywane innych zadań zleconych przez Zarząd Fundacji,

  • bieżąca współpraca z działami Fundacji.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe,

  • co najmniej rok doświadczenia na stanowisku pracy z podobnym zakresem zadań,

  • umiejętność analitycznego myślenia i dokładność w działaniu,

  • odpowiedzialności i samodzielności,

  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy wielozadaniowej,

  • profesjonalizm i zaangażowanie w realizacji zadań,

  • biegłej obsługi komputera, w tym Pakietu MS Office a w szczególności Excel,

  • znajomość j. angielskiego w stopniu minimum średnio-zaawansowanym w mowie i piśmie.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie,

  • wynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków i stopnia odpowiedzialności (od 3.010,00 – 6.000,00 zł brutto),

  • prywatną opiekę medyczną,

  • kartę benefit MuliSport,

  • możliwość rozwoju, zdobywania wiedzy i nowych doświadczeń.

O nas

Platforma Przemysłu Przyszłości powstała, żeby wzmacniać kompetencje i konkurencyjność przedsiębiorstw, prowadzących działalność na terenie Polski, poprzez wspieranie ich transformacji w kierunku przemysłu 4.0. Wspomagamy procesy transformacji cyfrowej, wdrażanie cyfrowych produktów i usług wprowadzanie modeli biznesowych opartych o najnowsze rozwiązania z obszaru m.in. inteligentnej analizy danych, automatyzacji i komunikacji maszyn oraz ludzi z maszynami, wirtualizacji procesów, a także cyberbezpieczeństwa. Jednym z głównych celów inicjatywy jest również wzmacnianie kompetencji kadr dla przemysłu przyszłości. Są to programy szkoleń i nowatorskich sposobów demonstrowania rozwiązań. Działamy na rzecz wzmacniania ekosystemu biznesowego tworzonego przez polskie przedsiębiorstwa produkcyjne. Realizujemy ten cel, tworząc mechanizmy współdziałania, dzielenia się wiedzą oraz budowania zaufania w relacjach między podmiotami rynkowymi zaangażowanymi w proces transformacji cyfrowej. Podejmowane działania mają angażować firmy do sieciowej współpracy i współtworzenia nowych wartości. Naszą aktywność i wsparcie kierujemy do prowadzących działalność na terytorium Polski – przedsiębiorców, jednostek zarządzających klastrami innowacyjnymi, podmiotów działających na rzecz innowacyjnej gospodarki oraz partnerów społecznych i gospodarczych.