Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. administracyjno-finansowych

Bracia Pietrzak S.C. Robert Pietrzak, Mariusz Pietrzak

  • Pszczyńska 192, Gliwice
    Gliwice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Bracia Pietrzak S.C. Robert Pietrzak, Mariusz Pietrzak

Pszczyńska 192

Gliwice

Twój zakres obowiązków

  • Fakturowanie i pilnowanie terminowości realizacji płatności przez Klientów / Kontrahentów

  • Obsługa dokumentów związanych z zatrudnianiem i obsługą pracowników

  • Wykonywanie prac administracyjnych i biurowych

  • Prowadzenie spraw gospodarczych, m.in. zaopatrzenie w materiały biurowe, produkty spożywcze

  • Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy

  • Przygotowanie pism, prezentacji, zestawień i tłumaczeń, raportów

  • Współpraca z wszystkimi działami firmy

  • Nadzór nad terminowym dostarczaniem dokumentów, raportów i informacji

  • Nadzór i realizacja płatności cyklicznych

  • Zarządzanie kalendarzem spotkań przełożonych

  • Organizowanie podróży służbowych (zamawianie biletów lotniczych, rezerwacja miejsc hotelowych, transport samochodowy w kraju docelowym, rezerwacja biletów kolejowych)

Nasze wymagania

  • Udokumentowane min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku Asystentki (Asystentka Dyrektora, Asystentka Prezesa, Executive Assistant, Specjalista ds. finansów i administracji) w międzynarodowej organizacji o rozbudowanej strukturze (mile widziane referencje)

  • Wykształcenie minimum średnie (preferowane wykształcenie wyższe)

  • Samodzielność, pro-aktywność, dynamizm w działaniu oraz elastyczność

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

  • Wysokie zdolności organizacyjne

  • Wysoki poziom kultury osobistej i kompetencji interpersonalnych

  • Umiejętność pracy pod presją czasu

  • Prawo jazdy kategorii B

  • Systematyczność, punktualność i skrupulatność

  • Umiejętności interpersonalne, organizacyjne, komunikatywność, samodzielność

  • Znajomość języka angielskiego B1 w mowie i piśmie

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Samodzielną i ciekawą pracę oraz możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy

  • Stały rozwój kompetencji, system szkoleniowy, działania w zespole profesjonalistów

  • Ciekawą pracę w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się spółek w branży automotive o globalnym zasięgu

  • Samodzielność i decyzyjność w powierzonym obszarze

  • Pakiet benefitów firmowych

  • Wyjątkową atmosferę i zgrany zespół