Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. administracyjno-finansowych

FolkstarO firmie

  • Łowicz

    Łowicz, łódzkie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • obsługa korespondencji oraz prowadzenie dokumentacji firmowej

  • przygotowywanie standardowych wniosków i wystąpień do urzędów

  • ewidencjonowanie i kompletowanie dokumentów kosztowo-przychodowych firmy w ramach pełnej księgowości oraz współpraca z zewnętrznym biurem księgowym (przygotowywanie kompletu dokumentów do raportów miesięcznych i rocznych)

  • kompletowanie dokumentów kadrowych oraz współpraca z działem kadr

  • rozliczanie płatności na podstawie wyciągów bankowych i uzgadnianie sald klientów

  • regulowanie płatności, administracja bankowa

  • przygotowywanie raportów, zestawień i dokumentacji na potrzeby firmy

  • wystawianie i kontrola obiegu faktur i innych dokumentów księgowych oraz kontrola faktur pod względem formalnym i rachunkowym

  • prowadzenie kasy gotówkowej i sporządzanie raportów kasowych

  • zaopatrywanie biura w art. biurowe, spożywcze oraz realizacja zakupów bieżących dla wszystkich działów oraz sklepów

  • obsługa procesu odzyskiwania należności – windykacja

  • kontrola dokumentów spływających do Działu księgowo-finansowego pod względem formalnym oraz wstępna kontrola, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych

  • organizowanie prac związanych z konserwacją sprzętu, urządzeń w biurze i sklepach

  • samodzielna organizacja pracy w tym sprawna i szybka realizacja powierzonych zadań

  • bieżąca obsługa oraz sprawozdawczość BDO

  • organizacja i rozliczanie podróży służbowych

  • wsparcie pracy pozostałych działów w firmie

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku minimum 2 lata

  • wiedza i Umiejętność poruszania się w obszarze Księgowość / Finanse

  • wiedza z zakresu podstaw finansów i księgowości, w tym z zasad prowadzenia pełnej księgowości

  • zdolności analityczne, inicjatywa, samodzielność w działaniu

  • dobra komunikacja i organizacja pracy

  • terminowość, dokładność i precyzja w realizacji powierzonych zadań

  • znajomość pakietu Office 365

Mile widziane

  • doświadczenie w firmie handlowej

  • wiedza z zakresu importu i eksportu

  • prawo jazdy kat. B

  • znajomość systemu Subiekt

To oferujemy

  • Wybór preferowanej formy zatrudnienia

  • Pracę na rzecz najbardziej rozpoznawalnej marki z produktami inspirowanymi polskim folklorem w Polsce

  • Możliwość realizacji własnych pomysłów oraz rozwój zawodowy

  • Pakiet świadczeń socjalnych: karta sportowa, pakiet badań medycznych

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • elastyczny czas pracy

Folkstar

Folkstar to nietuzinkowa marka, która już od 2009 r. tworzy produkty inspirowane polskim folklorem i pragnie zarażać miłością do ludowych wzorów. Codziennie udowadniamy, że miejsce sztuki ludowej nie jest w skansenach i muzeach ale w domach i codziennym życiu ludzi.

Tworzymy produkty codziennego użytku ozdabiane wzorami inspirowanym polską sztuką ludową i rękodziełem. Wszystkie nasze projekty powstają w ojczyźnie wycinanek – Łowiczu.

W tej chwili Folkstar to 10 sklepów w całej Polsce oraz prężnie działający sklep internetowy, a także ponad 250 tys aktywnych fanów na Facebooku i Instagramie. Poza unikatową ofertą prawie 4000 produktów – w tym autentycznego rzemiosła jak i kolekcji własnych, cechuje nas ogromna radość z realizowanej misji: promowania polskiej kultury.

Poszukujemy do współpracy doświadczonych handlowców, którzy mają znajomość sprzedaży na rynkach FMCG, B2B, Sieci handlowe, Dystrybutorzy – w różnych branżach - w Polsce i za granicą.

Ta praca będzie fajnym wyzwaniem, dla kogoś kto zna się na sprzedaży i wierzy w nasze produkty.

- Jeśli posiadasz doświadczenie w sprzedaży na rynku polskim

- Lub jesteś w stanie wprowadzić naszą firmę na rynki międzynarodowe

Przewiń do profilu firmy