Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych - Dział Samorządowo-Organizacyjny

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Górczewska"

  • Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Górczewska"

Witolda Doroszewskiego 4

Bemowo

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • na podstawie zgłoszonego zapotrzebowania przez poszczególne działy/komórki organizacyjne Spółdzielni zaopatrywanie w szczególności w materiały biurowe, sprzęt biurowy, środki czystości, prasę i wydawnictwa, artykuły spożywcze, bilety ZTM do przejazdów służbowych, obowiązujące druki, znaczki sądowe, artykuły BHP, środki czystościowe i inne,

  • pobieranie zaliczek gotówkowych i ich terminowe rozliczanie,

  • zatwierdzanie dowodów PZ,

  • nadzór nad utrzymaniem w sprawności technicznej maszyn, urządzeń biurowych,

  • prowadzenie rejestrów zakupów,

  • prowadzenie kartoteki magazynowej w trakcie usprawiedliwionej nieobecności w pracy pracownika na stanowisku Magazyniera - Archiwisty,

  • oznaczanie przedmiotów wyposażenia tabliczkami znamionowymi lub symbolami zgodnie z prowadzoną ewidencją,

  • zwoływanie komisji likwidacyjnej w celu likwidacji nie nadających się do dalszej eksploatacji przedmiotów wskazanych przez kierowników/koordynatorów poszczególnych działów / komórek organizacyjnych,

  • sporządzanie protokołów z likwidacji zużytych środków trwałych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i pisemne przekazywanie informacji do Działu Finansowego, w celu właściwego prowadzenia ich ewidencji,

  • udział w spisach inwentaryzacyjnych oraz wyjaśnianie powstałych różnic inwentaryzacyjnych w Spółdzielni,

  • sporządzanie i przechowywanie protokołów zdawczo-odbiorczych wydanego sprzętu, narzędzi, materiałów i wyposażenia, oświadczeń o odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie oraz prowadzenie na tej podstawie ewidencji,

  • przygotowywanie, wydawanie i prowadzenie rejestrów druków ścisłego zarachowania (RW, ZW, LN, KP, KW, arkuszy spisu z natury),

  • wykonywanie druków nieznormalizowanych,

  • zamawianie wizytówek,

  • prowadzenie gospodarki pieczęciami w oparciu o obowiązujące w Spółdzielni wewnętrzne regulacje,

  • zamawianie wyposażenia apteczek pierwszej pomocy, zgodnie ze zgłoszonym przez osoby odpowiedzialne za uzupełnienie zawartości apteczek i zatwierdzonym przez Zarząd zapotrzebowaniem,

  • dokonywanie opłat radiofonicznych i telewizyjnych,

  • prowadzenie rejestru (ksiąg inwentarzowych) – nadawanie numerów inwentarzowych przedmiotom nietrwałym w użytkowaniu (meble, telefony, maszyny, narzędzia i urządzenia) stanowiącym wyposażenie biur, warsztatów oraz przypisanych poszczególnym pracownikom,

  • gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zawieraniem umów z operatorami telefonii komórkowej i stacjonarnej,

  • prowadzenie ewidencji telefonów komórkowych, akcesoriów i kart SIM, rozliczanie poniesionych kosztów oraz przestrzeganie wewnętrznych uregulowań obowiązujących w Spółdzielni w zakresie gospodarki służbowymi telefonami komórkowymi,

  • współpraca z wydawnictwami w zakresie zlecania zamieszczania ogłoszeń prasowych,

  • zgłaszanie awarii i usterek powstałych w Biurze Zarządu Spółdzielni do pracowników odpowiedzialnych za stan techniczny budynku,

  • zabezpieczanie administracyjno – gospodarcze przy prowadzonych remontach, przeprowadzkach itp.,

  • wzajemne zastępstwa w Dziale Samorządowo-Organizacyjnym.

Nasze wymagania

  • wykształcenie średnie w zawodzie Technik Administracji lub inne o profilu ekonomicznym;

  • co najmniej 2 letni staż pracy na podobnym stanowisku;

  • znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows, oprogramowania MS Office;

  • znajomość zagadnień gospodarki materiałowej i sprzętowej;

  • znajomość obsługi urządzeń biurowych;

  • posiadanie zdolności organizacyjnych oraz umiejętności analitycznych;

Mile widziane

  • preferowane wykształcenie wyższe na kierunku ekonomicznym lub z zakresu zarządzania;

  • ukończone szkolenie z zakresu skutecznego przygotowania i przeprowadzenia procesu inwentaryzacji;

  • uczestnictwo i znajomość zasad przeprowadzania inwentaryzacji w firmie;

  • szkolenie z zakresu przeprowadzania negocjacji;

  • dokładność, sumienność i zaangażowanie, łatwość nawiązywania kontaktów;

  • wysoka kultura osobista;

  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu;

Wymagane dokumenty

  • opatrzone datą i własnoręcznym podpisem oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego;

  • opatrzone datą i własnoręcznym podpisem oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy w Spółdzielni Mieszkaniowej "Górczewska" w Warszawie;

  • opatrzone datą i własnoręcznym podpisem oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO;

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

  • życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny opatrzone datą i własnoręcznym podpisem;

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy;

  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia.

Metoda dostarczenia dokumentów

Dostarcz do 29.09.2023
  • pocztą

    za pośrednictwem operatora pocztowego przesyłając w terminie i na adres wskazany w ogłoszeniu o naborze.

  • osobiście

    W Kancelarii Biura Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „GÓRCZEWSKA” ul. Doroszewskiego 4, 01-318 Warszawa, za pośrednictwem portalu rekrutacyjnego, skrzynki podawczej umieszczonej przy drzwiach wejściowych do siedziby Biura Zarządu SM „Górczewska” w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem oferty z dopiskiem – Dotyczy naboru na stanowisko: Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych

Dokumenty o których mowa powyżej należy złożyć do dnia 29.09.2023 roku w Kancelarii Biura Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „GÓRCZEWSKA” ul. Doroszewskiego 4, 01-318 Warszawa, za pośrednictwem portalu rekrutacyjnego, skrzynki podawczej umieszczonej przy drzwiach wejściowych do siedziby Biura Zarządu SM „Górczewska” w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem oferty z dopiskiem – Dotyczy naboru na stanowisko: Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych lub za pośrednictwem operatora pocztowego przesyłając w terminie i na adres wskazany w ogłoszeniu o naborze.

Dokumenty złożone w sposób niezgodny z wymaganiami ogłoszenia o naborze nie będą rozpatrywane, a kandydat nie będzie dopuszczony do dalszego postępowania rekrutacyjnego. Pracodawca zastrzega sobie prawo anulowania niniejszej rekrutacji oraz pozostawienia naboru na przedmiotowe stanowisko bez rozstrzygnięcia