Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. administracyjno-gospodarczych - Dział Samorządowo-Organizacyjny
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Górczewska"
- Warszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Górczewska"
Witolda Doroszewskiego 4
Bemowo
Warszawa
Twój zakres obowiązków
na podstawie zgłoszonego zapotrzebowania przez poszczególne działy/komórki organizacyjne Spółdzielni zaopatrywanie w szczególności w materiały biurowe, sprzęt biurowy, środki czystości, prasę i wydawnictwa, artykuły spożywcze, bilety ZTM do przejazdów służbowych, obowiązujące druki, znaczki sądowe, artykuły BHP, środki czystościowe i inne,
pobieranie zaliczek gotówkowych i ich terminowe rozliczanie,
zatwierdzanie dowodów PZ,
nadzór nad utrzymaniem w sprawności technicznej maszyn, urządzeń biurowych,
prowadzenie rejestrów zakupów,
prowadzenie kartoteki magazynowej w trakcie usprawiedliwionej nieobecności w pracy pracownika na stanowisku Magazyniera - Archiwisty,
oznaczanie przedmiotów wyposażenia tabliczkami znamionowymi lub symbolami zgodnie z prowadzoną ewidencją,
zwoływanie komisji likwidacyjnej w celu likwidacji nie nadających się do dalszej eksploatacji przedmiotów wskazanych przez kierowników/koordynatorów poszczególnych działów / komórek organizacyjnych,
sporządzanie protokołów z likwidacji zużytych środków trwałych, zgodnie z obowiązującymi przepisami i pisemne przekazywanie informacji do Działu Finansowego, w celu właściwego prowadzenia ich ewidencji,
udział w spisach inwentaryzacyjnych oraz wyjaśnianie powstałych różnic inwentaryzacyjnych w Spółdzielni,
sporządzanie i przechowywanie protokołów zdawczo-odbiorczych wydanego sprzętu, narzędzi, materiałów i wyposażenia, oświadczeń o odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie oraz prowadzenie na tej podstawie ewidencji,
przygotowywanie, wydawanie i prowadzenie rejestrów druków ścisłego zarachowania (RW, ZW, LN, KP, KW, arkuszy spisu z natury),
wykonywanie druków nieznormalizowanych,
zamawianie wizytówek,
prowadzenie gospodarki pieczęciami w oparciu o obowiązujące w Spółdzielni wewnętrzne regulacje,
zamawianie wyposażenia apteczek pierwszej pomocy, zgodnie ze zgłoszonym przez osoby odpowiedzialne za uzupełnienie zawartości apteczek i zatwierdzonym przez Zarząd zapotrzebowaniem,
dokonywanie opłat radiofonicznych i telewizyjnych,
prowadzenie rejestru (ksiąg inwentarzowych) – nadawanie numerów inwentarzowych przedmiotom nietrwałym w użytkowaniu (meble, telefony, maszyny, narzędzia i urządzenia) stanowiącym wyposażenie biur, warsztatów oraz przypisanych poszczególnym pracownikom,
gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zawieraniem umów z operatorami telefonii komórkowej i stacjonarnej,
prowadzenie ewidencji telefonów komórkowych, akcesoriów i kart SIM, rozliczanie poniesionych kosztów oraz przestrzeganie wewnętrznych uregulowań obowiązujących w Spółdzielni w zakresie gospodarki służbowymi telefonami komórkowymi,
współpraca z wydawnictwami w zakresie zlecania zamieszczania ogłoszeń prasowych,
zgłaszanie awarii i usterek powstałych w Biurze Zarządu Spółdzielni do pracowników odpowiedzialnych za stan techniczny budynku,
zabezpieczanie administracyjno – gospodarcze przy prowadzonych remontach, przeprowadzkach itp.,
wzajemne zastępstwa w Dziale Samorządowo-Organizacyjnym.
Nasze wymagania
wykształcenie średnie w zawodzie Technik Administracji lub inne o profilu ekonomicznym;
co najmniej 2 letni staż pracy na podobnym stanowisku;
znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska Windows, oprogramowania MS Office;
znajomość zagadnień gospodarki materiałowej i sprzętowej;
znajomość obsługi urządzeń biurowych;
posiadanie zdolności organizacyjnych oraz umiejętności analitycznych;
Mile widziane
preferowane wykształcenie wyższe na kierunku ekonomicznym lub z zakresu zarządzania;
ukończone szkolenie z zakresu skutecznego przygotowania i przeprowadzenia procesu inwentaryzacji;
uczestnictwo i znajomość zasad przeprowadzania inwentaryzacji w firmie;
szkolenie z zakresu przeprowadzania negocjacji;
dokładność, sumienność i zaangażowanie, łatwość nawiązywania kontaktów;
wysoka kultura osobista;
umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu;
Wymagane dokumenty
opatrzone datą i własnoręcznym podpisem oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego;
opatrzone datą i własnoręcznym podpisem oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy w Spółdzielni Mieszkaniowej "Górczewska" w Warszawie;
opatrzone datą i własnoręcznym podpisem oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO;
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny opatrzone datą i własnoręcznym podpisem;
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania oferowanej pracy;
kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia.
Metoda dostarczenia dokumentów
Dostarcz do 29.09.2023pocztą
za pośrednictwem operatora pocztowego przesyłając w terminie i na adres wskazany w ogłoszeniu o naborze.
osobiście
W Kancelarii Biura Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „GÓRCZEWSKA” ul. Doroszewskiego 4, 01-318 Warszawa, za pośrednictwem portalu rekrutacyjnego, skrzynki podawczej umieszczonej przy drzwiach wejściowych do siedziby Biura Zarządu SM „Górczewska” w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem oferty z dopiskiem – Dotyczy naboru na stanowisko: Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych
Dokumenty o których mowa powyżej należy złożyć do dnia 29.09.2023 roku w Kancelarii Biura Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „GÓRCZEWSKA” ul. Doroszewskiego 4, 01-318 Warszawa, za pośrednictwem portalu rekrutacyjnego, skrzynki podawczej umieszczonej przy drzwiach wejściowych do siedziby Biura Zarządu SM „Górczewska” w zamkniętej kopercie oznaczonej numerem oferty z dopiskiem – Dotyczy naboru na stanowisko: Specjalista ds. administracyjno-gospodarczych lub za pośrednictwem operatora pocztowego przesyłając w terminie i na adres wskazany w ogłoszeniu o naborze.
Dokumenty złożone w sposób niezgodny z wymaganiami ogłoszenia o naborze nie będą rozpatrywane, a kandydat nie będzie dopuszczony do dalszego postępowania rekrutacyjnego. Pracodawca zastrzega sobie prawo anulowania niniejszej rekrutacji oraz pozostawienia naboru na przedmiotowe stanowisko bez rozstrzygnięcia