Ta oferta pracy jest nieaktualna od 153 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. administracyjno-księgowych

  • Sokołów (pow. pruszkowski), mazowieckie
  • Specjalista
  • 19.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Firma TLC Rental Sp. z o.o.
    Lider w wynajmie i sprzedaży tymczasowych systemów ogrodzeniowych, systemów zabezpieczeń krawędzi oraz schodów tymczasowych ze skandynawskim doświadczeniem, obsługujący największe inwestycje budowlane poszukuje osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. administracyjno-księgowych
     Miejsce pracy: Sokołów k. Warszawy / woj. mazowieckie

    Do głównych obowiązków kandydata będzie należało wsparcie administracyjno-księgowe Oddziału.

    Zakres obowiązków

    • fakturowanie dokumentów zakupowych / sprzedażowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
    • przygotowywanie przelewów bankowych
    • księgowanie wyciągów bankowych
    • współpraca z Główną Księgową
    • kompletacja i archiwizacja dokumentacji
    • wprowadzanie dokumentów do elektronicznego systemu SAP
    • weryfikacja poprawności wprowadzonych danych w systemie
    • sprawdzanie poprawności rachunkowej zaksięgowanych dokumentów
    • uzgadnianie sald kontrahentów
    • wykonywanie podstawowych czynności administracyjno - biurowych
    • prace administracyjne zlecone przez przełożonego
    • kształtowanie pozytywnego wizerunku organizacji i zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta

    Wymagania

    • mile widziane wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, finanse)
    • motywacja do nauki i chęć rozwoju w obszarze księgowości
    • zdolności analitycznego i logicznego myślenia
    • znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych
    • sumienność i zaangażowanie

    Od kandydatów oczekujemy

    • doskonałej organizacji pracy
    • samodzielności i kreatywności w wykonywaniu powierzonych zadań
    • umiejętności komunikacji i pracy w zespole
    • dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Outlook, Excel)
    • znajomość systemu SAP Business One będzie dodatkowym atutem
    • znajomości języka angielskiego w stopniu min. komunikatywnym

    Oferujemy

    • umowę o pracę
    • przyjazną atmosferę pracy
    • możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń
    • szkolenia zawodowe
    • niezbędne narzędzia pracy
    • pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie

    Osoby spełniające Nasze warunki prosimy o przesłanie aplikacji
    za pośrednictwem przycisku Aplikuj

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)”