Oferta pracy

Pracownik biurowy

LSJ HR GROUP

  • Białogard

    Białogard, zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa

Rekrutujemy dla

W związku z dynamicznym rozwojem firmy naszego klienta, poszukuję osoby na stanowisko Office Manager - osoby o dobrej znajomości języka angielskiego i silnie rozwiniętych umiejętnościach organizacyjnych.

Firma należy do grupy spółek zlokalizowanych w wielu krajach świata i od 2008 roku stale powiększa swoją działalność w obszarze marketingu technologicznego, oferująca rozwiązania dla branży FMCG oraz Retail, mające na celu:

- wzrost przepływu klientów w sklepach

- wzrost sprzedaży

- wsparcie przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek

- wzrost lojalności klientów itp.

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa biura firmy- obsługa narzędzi biurowych, maila, telefonu, przyjmowanie gości

  • Obsługa systemów biurowych w tym archiwizacja baz danych

  • Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów- teczki personalne, dokumenty archiwalne

  • Sporządzanie i wysyłanie pism, umów

  • Zamówienia materiałów i sprzętów biurowych

  • Współpraca przy organizowaniu podróży służbowych, procesów rekrutacyjnych

  • Przygotowywanie dokumentacji do listy płac (nieobecności, czas pracy)

  • Wsparcie Bussines Managera

  • Współpraca ze wszystkimi działami firmy

  • Nadzorowanie harmonogramu serwisów, remontów, przeglądów maszyn i urządzeń

  • Wsparcie administracyjne działu HR w Wielkiej Brytanii

  • Inne bieżące obowiązki

Wymagania pracodawcy

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (ewentualnie w trakcie ostatnich lat studiów zaocznych)

  • Biegła znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodna komunikację biznesową (kontakty z zespołem)

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku, potwierdzone kwalifikacje zawodowe

  • Biegłość w obsłudze systemów informatycznych (Excel i bazy danych HR)

  • Osobowość profesjonalisty, jesteś godna/y zaufania, rzetelna/y, dokładna/y

  • Ambicje rozwoju w międzynarodowym środowisku w strukturach HR-owych

Mile widziane

Dodatkowo cenisz sobie pracę zespołową, jesteś osobą kontaktową i otwartą na wyzwania, a w pracy nie lubisz się nudzić

To właśnie na Ciebie chcemy poznać!

Pracodawca oferuje

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie- umowa o pracę

  • Stałe wynagrodzenie plus premie zależne od zaangażowania pracownika oraz wyników firmy

  • Dofinansowanie do nauki języków

  • Praca jednozmianowa w godzinach biurowych

  • Możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu (po okresie próbnym)

  • Niezbędne narzędzia pracy

  • Otwartość na dofinansowanie szkoleń i kursów

  • Otwartość na rozbudowanie pakietu benefitów

  • Bony świąteczne 2 razy w roku

  • Szerokie możliwości rozwoju- w tym kilkudniowe szkolenie wstępne w siedzibie firmy w Wielkiej Brytanii

  • Benefity

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • paczki świąteczne

Zapraszamy do aplikowania!

  • Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

  • Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 4440 / 13331.

LSJ HR GROUP

Nasza firma istnieje na rynku już niemal 20 lat. W tym czasie staliśmy się jedną z najprężniej działających Agencji Pracy Tymczasowych w Zachodniopomorskiem. Tylko w ciągu ubiegłego roku zatrudniliśmy kilka tysięcy pracowników tymczasowych. Jeśli więc chcesz się stać częścią naszej firmy, która cieszy się bardzo dobrą opinią na rynku, której wartościami jest skuteczność, przejrzystość w działaniach, a także najwyższa jakość świadczonych usług. Dołącz do naszego zespołu!

Przewiń do profilu firmy